هتل کامفورت هاوس ارمنستان : هتل سه ستاره کامفورت هاوس سال 2015 تاسیس شده و یکی از ویژگی های مثبتی که میتواند برای توریست ها و گردشگران ایرانی تور ارمنستان داشته باشد، مسلط بودن کارکنان به زبان فارسی است. کارکنان این هتل به زبان های انگلیسی، آلمانی، روسی و فارسی مسلط بوده و توریست های تور ارمنستان را به صورت شبانه روزی پذیرش می کنند. سرویس دهی در این هتل 24 ساعته بوده و امکاناتی که در این هتل به میهمانان ارائه می شوند شامل اینترنت رایگان، کرایه اتومبیل و دوچرخه، صندوق امانات، ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، پارکینگ اختصاصی رایگان، سالن ارایشی، اتاق کنفرانس و حلسات، اجازه ورود حیوانات و ... می باشند.

هتل کامفورت هاوس ارمنستان

اتاق های هتل کامفورت هاوس ارمنستان

هتل کامفورت هاوس ارمنستان سیزده اتاق داشته که بعضی از آن ها به سمت شهر چشم انداز دارند. این اتاق ها برای میهمانان تور ارمنستان امکاناتی نظیر تلوزیون ماهواره ای، چای ساز و قهوه ساز، نشیمن جدا، سیستم گرمایشی و سرمایشی، اینترنت بی سیم رایگان، حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، سیستم تهویه هوا، مینی بار و ... ارائه میدهند.

اتاق های هتل کامفورت هاوس ارمنستان

امکانات رفاهی و رستوران های هتل کامفورت هاوس ارمنستان

میهمانان تور ارمنستان با اقامت در این هتل میتوانند از امکانات رفاهی و سرگرم کننده مثل تراس، باغ، باربیکیو و استخر روباز استفاده کنند. همینطور نیاز نیست برای صرف غذا از هتل خارج شوند، رستوران این هتل سه ستاره انواع غذاهای بین المللی و محلی را برای میهمانان خود سرو کرده و برای کودکان شما نیز غذاهای مخصوص دارد. صبحانه ها نیز به صورت بوفه ای سرو می شوند.

امکانات رفاهی و رستوران های هتل کامفورت هاوس ارمنستان

دسترسی های نزدیک به هتل کامفورت هاوس ارمنستان

اقامت در این هتل برای توریست ها و گردشگران ایرانی تور ارمنستان بسیار خوب بوده چرا که با اقامت در هتل کامفورت از جاذبه های گردشگری خوبی مثل سالن تئاتر باله و اپرا یک کیلومتر، کلیسای سن گرگوری چهارصد متر، میدان ریپابلیک هشتصد متر و آبشار ایروان تنها دو کیلومتر فاصله خواهند داشت. همینطور از هتل تا فرودگاه بین المللی ارمنستان نیز ده کیلومتر راه است.