هتل کاسپین پالاس باکو : هتل کاسپین پالاس، هتلی چهار ستاره در استانبول که در مرکز شهر قرار گرفته و دسترسی بسیار خوبی به سمت مراکز تجاری و تفریحی و همیطور خیابان نظامی دارد. کارکنان این هتل مسلط به زبان های روسی و انگلیسی بوده و به خاطر راحتی میهمانان شبانه روزی پذیرش میکند. میهمانان و توریست های تور باکو با اقامت در این هتل از امکاناتی نظیر صرافی، ترنسفر فرودگاهی، فروشگاه هدایا و سوغاتی، پارکینگ، خشکشویی و اتوشویی، نگهداری از کودکان، سالن همایش و کنفرانس، کرایه اتومبیل، اتاق جلسه، تاکسی سرویس، مکان ها مخصوص استعمال سیگار، صندوق امانات، سالن پذیرایی و مراسمات و اینترنت وایرلس برخوردار هستند.

هتل کاسپین پالاس باکو

اتاق های هتل کاسپین پالاس باکو

اتاق های این هتل چهار ستاره، به چند دسته زیر تقسیم میشود :

  • اتاق های استاندارد
  • اتاق های خانواده
  • اتاق های vip
  • اتاق های لوکس
  • اتاق های بدون سیگار
  • و سوئیت

هر کدام از این اتاقها علاوه بر امتیازاتی که دارند، امکانات مشابهی مثل سرویس دهی شبانه روزی، مینی بار، نظافت روزانه، سیستم گرمایشی و سرمایشی، میزمطالعه، سیستم تهویه هوا، حمام اختصاصی، لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، اینترنت وایرلس، تلوزیون ماهواره ای، تلفن و ... برای میهمانان خود دارند.

اتاق های هتل کاسپین پالاس باکو

رستوران ها و امکانات تفریحی هتل کاسپین پالاس باکو

حمام ترکی، سالن اسپا، ماساژ، سونا و جکوزی، سالن بدنسازیو ... از امکانات رفاهی هتل کاسپین پالاس باکو هستند که در هر زمان که بخواهید میتوانید از این امکانات استفاده کنید. رستورانهای هتل کاسپین پالاس باکو نیز با منوی غذایی محلی، اروپایی و بین المللی به همراه نوشیدنی های مختلف و متنوع از توریست ها و گردشگران تور باکو پذیرایی میکند.

رستوران ها و امکانات تفریحی هتل کاسپین پالاس باکو