هتل کارلتون داون تاون دبی : هتل چهار ستاره کارلتون داون تاون در خیابان شیخ زائد قرار داشته و اقامت بسیار خوبی را برای توریستها و گردشگران تور دبی فراهم می کند. توریست ها و گردشگران تور دبی با اقامت خود در این هتل از خدمات بسیار خوبی مثل ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، نگهداری از کودکان، خشکشویی و اتوشویی، سالن آرایشی و زیبایی، اینترنت بی سیم و پارکینگ اختصاصی رایگان، صرافی و تبدیل ارز، صندوق امانات، فروشگاه هدایا و سوغاتی، سالن کنفرانس و جلسات، نگهداری از چمدان ها، سالن برگزاری مراسمات، سرویس دهی و پذیرش شبانه روزی و ... برخوردار خواهند بود.  

هتل کارلتون داون تاون دبی

اتاق های هتل کارلتون داون تاون دبی

هتل کارلتون داون تاون دبی اتاق های بزرگ و دلبازی داشته که با رنگ های روشن دکور و طراحی شده اند. این اتاق ها بسیار زیبا بوده و امکانات بسیار خوبی هم برای میهمانان تور دبی به همراه دارند. امکاناتی که داخل اتاق ها به میهمانان ارائه می شوند شامل مینی بار، تلویزیون ماهواره ای، لوازم بهداشتی و ارایشی رایگان، بطری آب معدنی رایگان، سیستم تهویه هوا، اینترنت بی سیم رایگان، سیستم گرمایشی و سرمایشی، حمام اختصاصی، گاوصندوق، چای ساز و قهوه ساز، تلفن، سرویس دهی شابنه روزی و .. می باشند.

اتاق های هتل کارلتون داون تاون دبی

امکانات رفاهی و رستوران های هتل کارلتون داون تاون دبی

این هتل چهار ستاره شش رستوران و کافه داشته و برای میهمانان تور دبی انواع و اقسام غذاهای خاورمیانه ای، اروپایی، عربی، فرانسوی، بین المللی و مدیترانه ای را به همراه ادویه، سبزیجات و ترشی های مختلف در سالن و یا فضای باز به سبک عربی سرو می کند. میهمانان تور دبی با اقامت در این هتل از امکانات رفاهی بسیار خوبی مثل اسپا، ماساژ، استخر روباز، سالن بدنسازی، سونا و جکوزی و ... برخوردار هستند.

امکانات رفاهی و رستوران های هتل کارلتون داون تاون دبی

دسترسی های نزدیک به هتل کارلتون داون تاون دبی

از این هتل چهار ستاره تا برج العرب ده دقیقه و تا مراکز خرید بسیار لوکس و بزرگ شهر مثل مرکز خرید بین المللی دبی، چند دقیقه راه است. از هتل کارلتون داون تاون دبی تا فرودگاه بین المللی تنها بیست دقیقه فاصله است.