هتل کاخ امارات : شاید تاکنون هتل های شش ستاره و هفت ستاره را شنیده باشید، اما گران ترین هتل جهان و تنها اقامتگاه هشت ستاره جهان را نه. این هتل با تقریبا 3میلیارد دلار هزینه بوسیله Kempinski Hotels & Resorts ساخته شده و حتی گفته شده که لوسترهای آن نیز از کریستال ها استفاده شده است. تمام چیزهایی که در این هتل استفاده شده گران قیمت ترین بوده حتی موزاییک هایی که روی آن پا میگذارید از جنس طلا و نقره و مرمرها بوده است. این هتل تا به اکنون میزبان افرادی مثل؛ بیل کلینتون ، رابرت دنیرو ، ویل اسمیت ، مایکل جکسون ، لارنس فیشبرن و ورزشکاران معروف دنیا بوده است. هتل کاخ امارات، 2هزار کارمند که ممکن است هرکدام پنجاه ملیت مختلف داشته باشد را در اختیار دارد.

هتل کاخ امارات

اتاقهای باشکوه هتل کاخ امارات :

واقعا که اسم کاخ برازنده این هتل است. اتاق های آن هرکدام پنجاه متر بوده و با زیباترین و بهترین مد روز دکور شده اند. اتاق ها هرکدام به مرجان و الماس و مروارید و سوئیت های شاهانه دسته بندی شده اند. این سوئیت هایی بی نظیر معمولی ترینشان سه اتاق و یک صفحه نمایش به اندازه شصت اینچ دارد. و اما قسمتی که مخصوص برای خانواده های سلطنتی بوده غیرقابل توصیف است! این قسمت مختص به سران دولت و همراه های آنان با بیست سوئیت میباشد.

اتاقهای باشکوه هتل کاخ امارات

امکانات هتل کاخ امارات :

هرچند که امکانات بی نظیر و فوق العاده این هتل غیرقابل شمارش است اما جند مورد از پرکاربردترین آن ها برای شما شرح میدهیم، این هتل یک سالن کنفرانس بزرگ دویست چشمه، سالن های آبی فول امکانات، صد گنبد، و بیشتر از هفتاد زمین فوتبال دارد. اگر بخواهید تنها یک شب را در این هتل بگذرانید باید مبلغ 237 دلار پرداخت کنید. امکانات این هتل به قدری عالی و فوق العاده است که، آرزوی هر گردشگر و توریست تور دبی یک شب اقامت در این هتل خواهد بود

امکانات هتل کاخ امارات

آدرس هتل کاخ امارات :

West Corniche, Abu Dhabi, United Arab Emirates