هتل کاتاماران ریزورت آنتالیا : هتل پنج ستاره کاتاماران ریزورت، در منطق کمر، بیلدیبی قرار داشته و در سال 2004 افتتاح شده است. این هتل همه چیز تمام، ساحل اختصاصی داشته و در کنار آن انواع تفریحات آبی و ... بوجود آمده است. همینطور از اتاق ها و سوئیت های آن به سمت دریای مدیترانه و کوه های بسیار زیبای اطراف چشم انداز خواهید داشت. توریست ها و گردشگران تور آنتالیا با اقامت خود در این هتل از خدمات بسیار خوبی نظیر سرویس دهی و پذیرش شبانه روزی، نگهداری از کودکان، ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، کرایه اتومبیل، خشکشویی و اتوشویی، فروشگاه هدایا و سوغاتی، صرافی، صندوق امانات، سالن کنفرانس و مراسمات، سالن آرایشی، پارکینگ اختصاصی، اینترنت بی سیم رایگان، آسانسور، حمل و نگهداری از چمدان ها و ... برخوردار هستند.

هتل کاتاماران ریزورت آنتالیا

اتاق های هتل کاتاماران ریزورت آنتالیا

هتل کاتاماران ریزورت آنتالیا، به طور کلی دارای 223 بوده که چند دسته زیر تقسیم می شوند :

  • اتاق های استاندارد
  • اتاق های خانوادگی
  • اتاق های مخصوص افراد معلول
  • سوئیت های جونیور
  • سوئیت های گوشه

اتاق ها و سوئیت های این هتل پنج ستاره، هرکدام امکانات و امتیازات ویژه ای برای خود دارند، اما امکاناتی که به صورت یکسان در تمام اتاق ها و سوئیت های این هتل ارائه شده، شامل تلویزیون ماهواره ای، سیستم گرمایشی و سرمایشی، مینی بار، اینترنت بی سیم رایگان، گاوصندوق، سرویس دهی شبانه روزی، حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، تلفن، سیستم تهویه هوا، مبلمان راحت و ... می باشند.

اتاق های هتل کاتاماران ریزورت آنتالیااتاق های هتل کاتاماران ریزورت آنتالیا

امکانات رفاهی و رستوران های هتل کاتاماران ریزورت آنتالیا

این هتل سه رستوران دارد. در رستوران استاربورد که رستوران اصلی هتل نیز بوده، انواع و اقسام غذاهای بین المللی، محلی، ترکی و ... برای صبحانه، ناهار و شام به صورت بوفه ای سرو می کند. در دو رستوران دیگر نیز غذاهای ایتالیایی، دریایی، ترکی سنتی و ... آماده می کنند. دو کافه نیز داشته که غذاهای سبک و نوشیدنی های مختلف در کنار ساحل و استخر سرو می کنند. از جمله امکانات و خدمات رفاهی آن میتوان به پارک آبی، تنیس روی میز، سالن بدنسازی، استخر روباز و سرپوشیده، دارت، والیبال ساحلی، تیر اندازی، سالن اسپا و ماساژ، حمام ترکی، سونا و جکوزی، زمین بازی مخصوص کودکان و ... اشاره کرد.

امکانات رفاهی و رستوران های هتل کاتاماران ریزورت آنتالیا

دسترسی های نزدیک به هتل کاتاماران ریزورت آنتالیا

این هتل پنج ستاره از مرکز شهر 31 کیلومتر و از فرودگاه بین المللی نیز 44 کیلومتر فاصله دارد.