هتل چیراگ پلازا باکو : هتل چهار ستاره چیراگ پلازا باکو، کارکنانی مسلط به زبان های آلمانی، انگلیسی، آذربایجانی، روسی و ترکی داشته که توریست ها و گردشگران تور باکو را به صورت شبانه روزی پذیرش می کنند. امکان سرو نوشیدنی در لابی این هتل هست. همینطور تجار میتوانند جلسات و کنفرانس های خود را در اتاق های جلسات هتل برگزار کنند. از جمله امکانات بسیار خوب و مدرنی که این هتل چهار ستاره برای توریست ها و گردشگران تور باکو ارائه میدهد میتوان به پارکینگ اختصاصی، صندوق امانات، اینترنت بی سیم رایگان، سرویس دهی شبانه روزی، کتابخانه، نگهداری از کودکان، خشکشویی و اتوشویی، روزنامه رایگان در لابی، کرایه اتومبیل، ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، فروشگاه هدایا و سوغاتی، محوطه مخصوص استعمال سیگار و ... اشاره کرد.  

هتل چیراگ پلازا باکو

اتاق های هتل چیراگ پلازا باکو

هتل چیراگ پلازا باکو، به طور کلی 42 اتاق و سوئیت بسیار زیبا و راحت داشته که به چند دسته زیر تقسیم می شوند :

  • اتاق های استاندارد
  • اتاق های تویین
  • اتاق های اداری دبل
  • اتاق های دلوکس
  • سوئیت های جونیور

از جمله امکاناتی که داخل این 42 اتاق هتل چهار ستاره چیراگ پلازا، به میهمانان تور باکو ارائه شده میتوان به تلویزیون ماهواره ای، تلفن، سیستم گرمایشی و سرمایشی، سیستم تهویه هوا، مینی بار، اینترنت بی سیم رایگان، حمام اختصاصی، لپتاپ، لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، سرویس دهی شبانه روزی، نظافت روزانه، تراس اختصاصی، چای ساز و قهوه ساز، گاوصندوق، نشیمن جدا و ... اشاره کرد.

اتاق های هتل چیراگ پلازا باکو

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل چیراگ پلازا باکو

در رستوران ها و کافه های این هتل چهار ستاره منوهای مختلف بین المللی، ترکی، محلی، اروپایی، دریایی، پیتزاها و ... ارائه می شوند. میهمانان تور باکو صبحانه ها را به شکل بوفه ای، میهمان هتل چیراگ پلازا باکو هستند. کافه بار هتل نیز انواع و اقسام نوشیدن های گرم و سرد، و اسنک ها را آماده می کند. از امکانات رفاهی و تفریحی هتل میتوان به استخر روباز، سالن بدنسازی، سالن ماساژ و اسپا و .... اشاره کرد.

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل چیراگ پلازا باکو

دسترسی های نزدیک به هتل چیراگ پلازا باکو

این هتل چهارستاره از ساختمان هنری و ورزشی منطقه، تنها چند دقیقه فاصله دارد. مرکز شهر نیز در فاصله چهار کیلومتری می باشد. در پنج کیلومتری هتل نیز، میدان فواره در منطقه تجاری می باشد. از  هتل چیراگ پلازا باکو تا فرودگاه بین المللی شهر، تنها 23 کیلومتر فاصله است.