هتل پوپا پالاس پوکت تایلند : هتل سه ستاره پوکت، یکی از بهترین هتل های پوکت در منطقه بی نظیر و توریستی پاتونگ است. توریست ها و گردشگران تور تایلند برای اقامت، تفریح و خرید از مرکز تجاری های خوب، منطقه پاتونگ را انتخاب می کنند. هتل سه ستاره پوپا پالاس پوکت نیز، یکی از هتل های خوب این منطقه بوده که علاوه بر هزینه کم و مناسب، امکانات و خدمات بسیار خوبی ارائه میدهد. سرویس دهی و پذیرش در هتل به صورت شبانه روزی است. از جمله خدمات این هتل برای توریست ها و گردشگران تور تایلند میتوان به صندوق امانات، منشی تور، خشکشویی و اتوشویی، کرایه اتومبیل و دوچرخه، خدمات برای افراد معلول، تراس، ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، نگهداری از کودکان، روزنامه رایگان در لابی، فروشگاه هدایا و سوغاتی و ... اشاره کرد.

هتل پوپا پالاس پوکت تایلند

اتاق های هتل پوپا پالاس پوکت تایلند

هتل پوپا پالاس پوکت تایلند، به طور 107 اتاق دارد. این اتاق ها پنجره های دوجداره دارند. همینطور از جمله امکانات این اتاق ها میتوان به سیستم تهویه هوا، سیستم گرمایشی و سرمایشی، لوازم بهداشتی و ارایشی رایگان، حمام اختصاصی، اینترنت بی سیم رایگان، میز مطالعه، سرویس دهی شبانه روزی، نظافت روزانه، مبلمان مدرن، نشیمن بزرگ و ... اشاره کرد.

اتاق های هتل پوپا پالاس پوکت تایلند

امکانات رفاهی و رستوران های هتل پوپا پالاس پوکت تایلند

در رستوران های این هتل سه ستاره انواع و اقسام غذاهای تایلندی، بین المللی و سنتی سرو می شوند. همینطور میهمانان تور تایلند در هتل پوپا پالاس از امکانات رفاهی خوبی مثل سالن ماساژ، مرکز آبگرم و اسپا، استخر سرپوشیده و روباز، سونا و جکوزی و ... برخوردار هستند.

امکانات رفاهی و رستوران های هتل پوپا پالاس پوکت تایلند

دسترسی های نزدیک به هتل پوپا پالاس پوکت تایلند

هتل پوپا سه ستاره پوپا پالاس، در منطقه پاتونگ قرار داشته و تا ساحل معروف این شهر تنها ده دقیقه فاصله دارد. همینطور میهمانان تور تایلند با اقامت در این هتل به راحتی میتوانند به مرکز خرید جانگ سیلون دسترسی داشته باشند. از هتل پوپا پالاس پوکت تایلند تا فرودگاه بین المللی پوکت تنها 45 دقیقه راه است.