هتل پولمن دبی : هتل 5 ستاره پولمن دبی یکی از لوکس ترین و لاکچری ترین هتل های دبی است که در دیره قرار دارد. این هتل در سال 1996 ساخته شده و مساحتی بیش از 850 متر مربع در اختیار دارد. کارکنان این هتل بسیار حرفه ای آموزش دیده و به چندین زبان عربی، هندی، فیلیپینی، اندونزیایی، انگلیسی، هندی، اسپانیایی و فرانسوی مسلط هستند. کسانی برای خرید هم به این سفر آمده اند هتل پولمن پیشنهاد ویژه است چرا که فروشگاه های مارک های محبوب نظیر اچ اند ام ، زارا ، آدیداس و .... تنها در چند قدمی این هتل قرار دارند و توریست ها و گردشگران تور دبی میتوانند بدون دور شدن از اقامتگاه خود خرید کنند. از دیگر ویژگی خوب این هتل در دسترس بودن مترو و تاکسی نزدیک به هتل است. این هتل دبی دارای فضایی بیش از 850 متر مربع برای برگزاری جلسات و ملاقات ها هست که بسیار لوکس و لاکچری نیز می باشد. از دیگر امکانات و خدمات این هتل پنج ستاره لوکس برای میهمانان میتوان به اینترنت بی سیم رایگان، سالن آرایشی، فروشگاه هدایا و سوغاتی، صرافی، صندوق امانات، پارکینگ اختصاصی، روزنامه رایگان در لابی، ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، سرویس دهی و پذیرش شبانه روزی، خدمات ترجمه، منشی تور و ... اشاره کرد.

هتل پولمن دبی

اتاق های هتل پولمن دبی

هتل پولمن دبی به طور کلی دارای 362 اتاق و سوئیت بوده که به چند دسته زیر تقسیم می شوند :

  • اتاق های استاندارد
  • اتاق های خانوادگی
  • اتاق های مخصوص افراد معلول
  • اتاق های سوپریور
  • اتاق های اکسکیوتیو
  • اتاق های جونیور
  • سوئیت های پرزیدنتال
  • سوئیت های اکسکیوتیو

اتاق های هتل پولمن دبی یکی از مدرنترین سبک های دنیا را به خود اختصاص داده است. داخل این اتاق ها امکانات و ویژگی های خاصی مهیا شده اما از جمله امکانات مشابه بین هر اتاق و سوئیت از این هتل پنج ستاره برای میهمانان و توریست های تور ارزان دبی میتوان سرویس دهی شبانه روزی، سیستم گرمایشی و سرمایشی، حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، نظافت روزانه، میز مطالعه، اینترنت بی سیم رایگان، سیستم تهویه هوا، تلفن، تلویزیون ماهواره ای، گاوصندوق، چای ساز و قهوه ساز و ... را نام برد.

اتاق های هتل پولمن دبی

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل پولمن دبی

رستوران های این هتل یکی از مزایای بزرگ این هتل است؛ 3 رستوران لی کافه ، میدلی و آزوره پیشنهادات ویژه این هتل به شماست. این رستوران ها انواع و اقسام غذاهای بین المللی و عربی را همراه با نوشیدنی های مختلف گرم و سرد برای میهمانان و توریست های تور لحظه آخری دبی سرو می کنند. امکانات رفاهی بسیاری زیادی برای سرگرم کردن میهمانان در این هتل ارائه شده از جمله آب درمانی، سونای بخار، سونای خشک ، سونای ترکی، استخر کودکان، اتاق بازی کودکان، جکوزی و ... که باعث تجربه ای عالی و شادابی خاصی می شود. شما می توانید یک تجربه عالی در بازی گلف را در هتل پولمن دبی تجربه کنید. این زمین گلفی که در هتل پولمن دبی قرار دارد با بهترین چمن ها درست شده و سبک چمن ها آرژانتینی است. باشگاه فابریکو دارای مدرنترین و جدید ترین لوازم و دستگاه های ورزشی است و شما می توانید بعد از ورزش سریعا به استخر کنار باشگاه بروید.

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل پولمن دبی

دسترسی های نزدیک به هتل پولمن دبی

هتل پولمن دبی تنها در چند صد متری سیتی سنتر دبی ( یکی از بزرگترین مراکز خرید در دبی ) واقع شده است و با فرودگاه بین المللی دبی فقط چند دقیقه فاصله دارد که آن را به راحتی می توان با یک ماشین طی کرد .