هتل پولمن بالی : اگر میخواهید اقامتی لوکس و به یاد ماندنی داشته باشید، هتل پولمن بالی هتلی پنج ستاره و بسیار لوکس و زیبا اقامتی لوکس را برای شما به ارمغان خواهد آورد. این هتل با ساحل کوتا صد متر فاصله داشته و چشم اندازی زیبا به سمت اقیانوس آبی دارد. از هتل پولمن بالی تا فرودگاه بین المللی این شهر بیست دقیقه راه بوده و همینطور نزدیک ترین دسترسی را به سمت مرکز خرید معروف Sahid دارد. اینترنت و پارکینگ از امکانات رایگان این هتل هستند. پذیرش هتل شبانه روزی و ترنسفر فرودگاهی در دسترس است. تجار و میهمانان میتوانند در صورت نیاز از سالن کنفرانس استفاده کرده و یا ماشین از هتل کرایه کنند.

هتل پولمن بالی

اتاق های هتل پولمن بالی

از تراس اتاق های این هتل میتوانید صحنه ای زیبا و پانوراما از باغ و یا اقیانوس هند داشته باشید. هر 350 اتاق این هتل دارای امکانات و خدماتی منحصر بفرد و مناسب بوده مثل میزکار، تراس اختصاصی، نشیمن جدا، مینی بار یا یخچال، چای ساز یا قهوه ساز، بطری آب، حمام لوکس و مجهز به کیت لوازم بهداشتی، اینترنت بی سیم رایگان، تلوزیون ماهواره ای، تلفن، کاناپه تختخواب شو، حوله و ملحفه اضافه، میز اتو و ... میباشد. همینطور سرویس دهی به اتاق ها در ساعات خاصی انجام میشود.

اتاق های هتل پولمن بالی

امکانات تفریحی و رستوران های هتل پولمن بالی

هتل پولمن پنج ستاره تراس و استخر بزرگی روی پشت بام داشته و چشم انداز زیبا و خاصی به همان اقیانوس هند و باغ ها دارد علاوه بر این برای راحتی میهمانان رستوران و کافه ای نیز روی پشت بام وجود دارد. همینطور دریا نیز در صد متری هتل قرار گرفته و شما میتوانید روی موج ها موج سواری کنید. دو استخر بزرگ دیگر در هتل هستند که در کنار آنها اتاق ماساژهای حرفه ای، استخر مخصوص بچه ها، سونابخار، سالن بدنسازی، اسپا، زمین بازی کودکان، باغ و برنامه ویژه کودکان قرار دارد. هتل پولمن بالی شش رستوران مختلف داشته که هرکدام از آنها انواع و اقسام غذاهای محلی، اروپایی و آسیایی را برای میهمانان و توریست های تور بالی خود سرو میکنند.