هتل پلازو دونیزتی استانبول : این هتل چهار ستاره در میدان تکسیم، محیطی تاریخی داشته و تا صد سال قدمت دارد. دکوراسیون و طراحی لابی این هتل کلاسیک و تاریخی است. کارکنان این هتل شبانه روزی میهمان پذیرش کرده و امکاناتی مثل صرافی، روزنامه، پارکینگ خصوصی، ترنسفر فرودگاهی و درون شهری، خدمات خشکشویی و اتوشویی، سالن همایش و سالن مراسمات، محیط مخصوص استعمال سیگار، کرایه اتومبیل، اینترنت وایرلس رایگان و خدمات به معلولین و افراد کم توان را برای میهمانان خود ارائه میدهند.

هتل پلازو دونیزتی استانبول

اتاق های هتل پلازو دونیزی استانبول

هتل پلازو دونیزتی استانبول، اتاق های خود را با شیشه های رنگی وسنگ های مرمر کارارا از ایتالیا تزئین کرده و اتاقی شیک و جذاب با سقفی بلند را برای اقامت میهمانان خود ارائه میدهد. تمامی وسایلی که داخل اتاق ها میبینید چوبی و دست ساز هستند. این 79 اتاق هرکدام دارای امکانات و خدماتی مثل، سیستم تهویه هوا، سیستم گرمایشی، گاوصندوق، حمام اختصاصی و سرویس بهداشتی جدا، مینی بار، تلوزیون ماهواره ای، تلفن، اینترنت بی سیم رایگان و سرویس دهی شبانه روزی میباشد.

اتاق های هتل پلازو دونیزی استانبول

رستوران ها و امکانات تفریحی هتل پلازو دونیزتی استانبول

بهترین غذاهای محلی ترکی را در رستوران دوبل مِزه بار هتل پلازو دونیزتی استانبول با چشم اندازی زیبا و دیدنی میل کنید. از جمله امکانات تفریحی و سرگرم کننده این هتل پلازو دونیزتی استانبول استخر سرپوشیده، تراس حمام آفتاب، حمام ترکی، سونا و جکوزی، مرکز آبگرم و ماساژ و سالن بدنسازی مجهز و کامل مباشد.

رستوران ها و امکانات تفریحی هتل پلازو دونیزتی استانبول

دسترسی های نزدیک به هتل پلازو دونیزتی استانبول

این هتل از هر طرف یا یک مکان فرهنگی و هنری مثل سالن تئاترها، موزه ها و جاذبه های گردشگری این شهر محاصره شده. همینطور جاذبه های گردشگری پرطرفداری بین توریست ها و گردشگران تور ارزان استانبول مثل مسجد ایاصوفیه، مسجد سلیمان، برج گالاتا، کاخ باشکوه توپکاپی، آب انبار باسیلیکا  و ... با فاصله ای ده دقیقه ای و نزدیک به هتل پلازو دونیزتی استانبول قرار دارند. همینطور مرکز خرید خور دمیورن ای وی ام نیز نزدیک به هتل است. از هتل پلازو دونیزتی استانبول دسترسی های بسیار خوبی هم به وسایل حمل و نقل مثل ایستگاه مترو شیشانه، میدان تکسیم و فرودگاه بین المللی داشته و نهایت دویست متر از هتل فاصله دارند.