هتل پریمیر باتومی گرجستان : هتل پریمیر به خاطر فاصله بسیار نزدیکی به سمت ساحل دریای سیاه باتومی دارد، بین توریست ها و گردشگران تور گرجستان معروف بوده و طرفداران بسیاری دارد. این هتل سه ستاره برای میهمانان خود سرویس ترنسفر فرودگاهی، ترنسفر درون شهری، صرافی، اتاق جلسه و کنفرانس، خدمات خشکشویی و اتوشویی، صندوق امانات، پذیرش شبانه روزی، اینترت بی سیم رایگان و ... ارائه داده و کارکنانی مجرب و مسلط به زبان های ترکی، روسی و انگلیسی دارد.

هتل پریمیر باتومی گرجستان

اتاق های هتل پریمیر باتومی گرجستان

اتاق های استاندارد، یک نفره، دو نفره، لوکس، خانوادگی و بیزنس از اتاق های این هتل هستند که ساده و کلاسیک، با رنگ های ملایم دکور شده اند. هرکدام از اتاق ها علاوه بر امکانات ویژه ای که دارند، دارای امکانات یکسانی مثل سرویس دهی شبانه روزی، امکان صرف صبحانه در اتاق، تراس، مینی بار، سیستم تهویه هوا، سیستم گرمایشی و سرمایشی، حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و آرایش رایگان، اینترنت بی سیم رایگان، تلوزیون ماهواره ای، تلفن و نظافت روزانه میباشند. بالکن های هر اتاق منظره ای به سمت دریای سیاه دارند.

اتاق های هتل پریمیر باتومی گرجستان

رستوران ها و امکانات تفریحی هتل پریمیر باتومی گرجستان

از غذاهای محلی گرجی گرفته تا غذاهای بین المللی و متنوع در منوی غذایی رستوران این هتل پیدا شده و دیگر نیازی به رستوران های بیرون از هتل ندارید همینطور صرف صبحانه در این هتل رایگان میباشد. امکانات تفریحی هتل پریمیر باتومی گرجستان به گونه ای است که بیشتر خستگی شما را برطرف میکند. این امکانات شامل ماساژ، مرکز اسپا و آبگرم، سونا بخار، جکوزی، استخر، باشگاه بدنسازی و تنیس روی میز میباشد.

رستوران ها و امکانات تفریحی هتل پریمیر باتومی گرجستان

دسترسی های نزدیک به هتل پریمیر باتومی گرجستان

با اقامت در هتل پریمیر سه ستاره باتومی گرجستان میتوانید نزدیک ترین دسترسی ها را به سمت آکواریوم دلفین ها، ساحل باتومی، و به خصوص استادیوم فوتبال داشته باشید. اگر به ورزش علاقه مند هستید و دنبال کردن بازی از نزدیک برایتان مهم است، استادیوم تسنترال تنها پنج دقیقه تا هتل پریمیر باتومی گرجستان فاصله دارد. ساحل باتومی نیز پانصد متر از هتل دورتر است.