هتل پریمیر این دهلی هند : پریمیر این، هتلی نوساز و دوازده طبقه در منطقه شالیمار باغ شهر دهلی هند قرار داشته و امکانات خوبی برای توریست ها و گردشگران تور هند دارد. این هتل چهار طبقه چندان بزرگ نبوده اما حیاط و لابی کوچکی دارد. با اقامت در هتل پریمیر این دهلی هند از امکاناتی خوب نظیر اینترنت بی سیم رایگان، سالن کنفرانس و جلسات، صندوق امانات، فروشگاه هدایا و سوغاتی، سرویس دهی به معلولین، صرافی، پذیرش شبانه روزی، روزنامه، ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، کرایه اتومبیل، خشکشویی و اتوشویی، خدمات گردشگری و ... برخوردار خواهید بود.

هتل پریمیر این دهلی هند

اتاق های هتل پریمیر این دهلی هند

اتاق ها و سوئیت های این هتل نوساز، نشیمنی جدا و بزرگ دارند. برای هرکدام از اتاق امکانات رفاهی مدرن و پیشرفته ای وجود دارد مثل سیستم تهویه هوا، تلویزیون ماهواره ای، گاوصندوق، حمام اختصاصی، سیستم گرمایشی و سرمایشی، تلفن، اینترنت بی سیم رایگان، لوازم بهداشتی و آرایشی، چای ساز و قهوه ساز، مبلمان و ... . همینطور برای افراد زیر پانزده سال، اگر به تخت اضافی احتیاج نداشته باشند، اقامت رایگان محسوب می شود.

اتاق های هتل پریمیر این دهلی هند

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل پریمیر این دهلی هند

هتل پریمیر این دهلی هند دو سالن غذا خوبی داشته که یکی صبحانه های خوب و مفصلی آماده می کند و دیگری انواع غذاهای اروپایی، آسیایی و سنتی هندی را برای توریست ها و گردشگران تور هند آماده می کند. این هتل چهار ستاره استخر نداشته اما مجهز به یک مرکز بدنسازی می باشد.

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل پریمیر این دهلی هند

دسترسی های نزدیک به هتل پریمیر این دهلی هند

از این هتل تا مرکز شهر سی کیلومتر و تا یک مرکز خرید خوب، دو کیلومتر راه است. همینطور هتل در فاصله پانزده دقیقه ای تا ایستگاه اصلی مترو قرار داشته و فرودگاه بین المللی این شهر تا هتل پریمیر این دهلی هند 45 دقیقه فاصله دارد.