هتل پریمیر این دبی :این هتل با امکانات بسیار خوب نزدیک به بهترین جاذبه های شهر دبی است! جاذبه هایی مثل استادیوم سونس، دهکده Village ، مرکز تجاری اوت لت، motor city و sport city  میباشد. از همه مهم تر راحت ترین دسترسی را به مرکز تجاری جهان دارد. اینترنت و پارکینگ در این هتل به صورت رایگان ارائه میشود و شما میتوانید بدون پرداخت هزینه ای، از این امکانات استفاده کنید. رفتار کارکنان صمیمی و محترمانه بوده مسلط به زبان های فیلیپینی، روسی، ایتالیایی، هندی، فرانسوی، انگلیسی، عربی هستند.

اتاق های هتل پریمیر این دبی :

این هتل به شما اتاقهای بزرگ، محصوص برای معلولین، برای خانواده ها و بدون سیگار عرضه میکند. همه اتاق ها تهویه هوای مناسبی داشته و عایق صدا هستند همینطور یک میزکار به همراه چای ساز و قهوه ساز و حمامی لوکس و مجهز دارد.

رستوران های هتل پریمیر این دبی :

رستوران های این هتل 3ستاره، این امکان را به شما میدهد تا بتوانید جدا غذای دلخواهتان را سفارش دهید. غذاهای لذیذ و خوشمزه آسیایی و اروپایی را در رستوران Bedouinns Bistro تجربه کنید. برای برنامه آخر شب هم به شما بار Retreat را پیشنهاد میکنیم.

امکانات تفریحی هتل پریمیر این دبی :

تفریحات و سرگرمی های مناسبی برای میهمانان و مسافران تور دبی در نظر گرفته شده تا اقامتی راحت و خوبی داشته باشند، میهمانان میتوانند همزمان با بیلیارد بازی کردن نوشیدنی های مورد علاقه خود را بنوشند و یا در استخر روباز و جکوزی هتل ساعاتی را به شنا کردن بپردازید.

آدرس هتل پریمیر این دبی :

Dubai Silicon Oasis, Dubai Silicon Oasis, Dubai, United Arab Emirates