هتل پریفرنس هوالینگ تفلیس : هتل چهار ستاره و نوساز پریفرنس هوالینگ، در محله نیو سیتی تفلیس قرار داشته و یکی از لوکس ترین هتل های تازه ساخت این شهر محسوب می شود. این هتل معماری بیرونی بسیار زیبایی داشته و خدماتی نظیر ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، خشکشویی و اتوشویی، نگهداری از کودکان، خدمات مخصوص افراد معلول و کم توان، محوطه مخصوص استعمال سیگار، خدمات خانه داری، هفت سالن بزرگ کنفرانس و جلسات و یک سالن بزرگ هشتصد متری برای میهمانی ها، پارکینگ اختصاصی رایگان، کرایه اتومبیل، اینترنت بی سیم رایگان، صندوق امانات، صرافی، سرویس دهی و پذیرش شبانه روزی و ... به توریست ها و گردشگران تور گرجستان ارائه میدهد.

هتل پریفرنس هوالینگ تفلیس

اتاق های هتل پریفرنس هوالینگ تفلیس

هتل پریفرنس هوالینگ تفلیس به طور /بکلی دارای 246 اتاق و سوئیت بوده که به چند دسته زیر تقسیم می شوند :

  • اتاق های استاندارد
  • اتاق های استاندارد کلاب
  • اتاق های کلاب دلوکس
  • سوئیت های دلوکس
  • سوئیت های دوبلکس
  • سوئیت های پریمیر

پرسنل هتل به صورت شبانه روزی به تمام اتاق ها و سوئیت ها سرویس دهی می کنند. همینطور دارای اینترنت بی سیم به صورت رایگان هستند. از امکاناتی که داخل اتاق ها به میهمانان و توریست های تور لحظه آخری گرجستان ارائه شده میتوان به سیستم تهویه هوا، مینی بار، حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، تلویزیون ماهواره ای، تلفن، گاوصندوق، سیستم گرمایشی و سرمایشی، چای ساز و قهوه ساز، امکان سرو غذا در اتاق ها، نظافت روزانه و ... اشاره کرد.

اتاق های هتل پریفرنس هوالینگ تفلیس

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل پریفرنس هوالینگ تفلیس

در رستوران انسمبل این هتل چهار ستاره انواع آسیایی سرو می شوند. در رستوران بی چیک نیز انواع و اقسام غذاهای بین المللی، محلی و اروپایی نیز ارائه شده اند. برای سرو نوشیدنی ها و اسنک های سبک، کافه بی کازی برای توریست ها و گردشگران تور ارزان گرجستان ارائه شده است. از جمله امکانات رفاهی و سرگرم کننده این هتل برای میهمانان هتل پریفرنس هوالینگ شامل استخر، سونا و جکوزی، سالن اسپا، ماساژ درمانی و سالن بدنسازی می باشند.

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل پریفرنس هوالینگ تفلیس

دسترسی های نزدیک به هتل پریفرنس هوالینگ تفلیس

از این هتل چهار ستاره تا مرکز خرید معروف ایست پوینت پنج دقیقه فاصله است. جاذبه های گردشگری مثل کلیسای متخی و سالن اپرا ده کیلومتر، دژ ناریکالا دوازده کیلومتر، کلیسای ترینیتی پانزده دقیقه و میدان فریدام با یازده کیلومتر فاصله از هتل پریفرنس هوالینگ قرار گرفته اند. ایستگاه متروی وارکتلی هفت دقیقه و ایستگاه قطار تفلیس در فاصله ده کیلومتری از هتل می باشند. از هتل پریفرنس هوالینگ تفلیس تا فرودگاه بین المللی پانزده دقیقه فاصله است.