هتل پرستیژ پالاس تفلیس گرجستان : هتل سه ستاره پرستیژ پالاس تفلیس گرجستان هفت طبقه و 63 اتاق داشته و در قسمت تاریخی این شهر قرار دارد. طراحی دکوراسیون و معماری این هتل بسیار زیبا و به سبک تاریخی بوده. کارکنان هتل پرستیژ پالاس تفلیس با زبان های گرجی، انگلیسی و روسی با توریست ها و گردشگران تور گرجستان صحبت کرده و برای آنها امکانات و خدماتی نظیر سالن کنفرانس و جلسات، خشکشویی و اتوشویی، صندوق امانات، پارکینگ اختصاصی و اینترنت بی سیم رایگان، ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، کرایه اتومبیل، سالن آرایشی، میز تور، محوطه مخصوص استعمال سیگار، پذیرش و سرویس دهی شبانه روزی، آسانسور، نگهداری از چمدان ها و ... ارائه میدهند.

هتل پرستیژ پالاس تفلیس گرجستان

اتاق های هتل پرستیژ پالاس تفلیس گرجستان

هتل پرستیژ به طور کلی 63 اتاق بسیار زیبا با طراحی و معماری تاریخی داشته و همینطور با لوازم و مبلمان بسیار باشکوه و شیکی دکور شده اند. این 63 اتاق هتل پرستیژ پالاس تفلیس گرجستان به چند دسته زیر تقسیم می شوند :

  • اتاق های استاندارد
  • اتاق های خانوادگی
  • اتاق های بدون سیگار
  • اتاق های عروس

از جمله خدماتی که در تمام این اتاق ها به صورت مشابه ارائه می شوند میتوان به سیستم تهویه هوا، لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، سیستم گرمایشی و سرمایشی، تلویزیون ماهواره ای، تلفن، سرویس دهی شبانه روزی، اینترنت بی سیم رایگان، گاوصندوق، مینی بار یا یخچال، تراس اختصاصی، نظافت روزانه و ... اشاره کرد.

اتاق های هتل پرستیژ پالاس تفلیس گرجستان

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل پرستیژ پالاس تفلیس گرجستان

رستوران این هتل برای میهمانان تور گرجستان انواع و اقسام غذاهای بین المللی، اروپایی، سنتی و گرجی را همراه با نوشیدنی های مختلف در باغ و یا سالن سرو می کند. صبحانه های این رستوران به صورت بوفه ای سرو می شوند. امکانات باربیکیو و تراس نیز در اختیار میهمانان تور گرجستان قرار می گیرد.

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل پرستیژ پالاس تفلیس گرجستان

دسترسی های نزدیک به هتل پرستیژ پالاس تفلیس گرجستان

توریست ها و گردشگران تور گرجستان، از این هتل سه ستاره تفلیس به مراکز خرید بسیار خوبی دسترسی خواهند داشت. خیابان معروف مرجان اشپیلی نیز در کنار این هتل قرار دارد. ایستگاه مترو مرجان اشویلی نیز پنج دقیقه و فرودگاه بین المللی تفلیس تنها با بیست دقیقه فاصله از هتل می باشد.