روز خود را با یک خواب راحت در اتاق های مدرن و زیبا هتل پرستیژ با بالش های ضد حساسیت قبل از شروع یک گردشگری دیگر در استانبول آغاز کنید و با استفاده از حمام با دوش استرس و خستگی را از خود دور کنید. از مینیبار یک نوشیدنی خنک بردارید و در حالی که تماشای تلویزیون ال سی دی با کانال های بین المللی هستید نوش جان کنید، همچنین یک آینه میز آرایش همراه با یک صندلی وجو دارد که می توانید لوازم خود را برروی آن بگذارید و نوت بوک خود را در صندوق امانات اتاقتان قرار دهید، اتاق ها بزرگ و با دکور گرم و تهویه مطبوع هستند. از اینترنت رایگان در اتاق خو و سراسر هتل و همچنین سرویس 24 ساعته اتاق استفاده کنید و یک تماس مستقیم بین المللی از اتاق خود داشته باشید.

صبح ها از یک صبحانه بوفه غنی از املت و انواع کالباس ها تا میوه های خشک و تازه فصلی همراه با انواع نوشیدنی های گرم وسرد لذت ببرید و منوی نهار و شام خود را از غذاهای بین المللی انتخاب کنید. اگر هم مایل بودید یک نوشیدنی گوارا در تراس هتل میل کنید و از بار هتل با گزینه های که به شما ارائه می دهد استفاده کنید.

در تابستان می توانید از یک حمام آفتاب و استخر پشت بام هتل با دید پانوراما از شهر لذت ببرید.

هتل پرستیژ تنها چند دقیقه با تراموا فاصله دارد و  نزدیک بازار بزرگ، موزه توپکاپی، آب انبار، کلیسا، موزه ها و بسیاری دیگر از جاذبه های تاریخی می باشد.