هتل پرزیدنت مسکو : این هتل چهار ستاره نزدیک به مرکز شهر مسکو کنار رودخانه مسکوا و در منطقه یاکیمانکا ساخته شده. هتل پرزیدنت مسکو برای آن دسته از توریست و گردشگران تور مسکو مناسب میباشد که علاقه مند به تاریخ و هنر کشورهای دیگر هستند. در این منطقه میتوانید قدیمی ترین بناهای مسکو را ببینید. شما میتوانید هر ساعت از شبانه روز که میخواهید از هتل پرزیدنت مسکو پذیرش بگیرید. این هتل همینطور دارای خدمات نگهداری از کودکان، خدمات لباسشویی، سالن آرایشی، فروشگاه هدایا و سوغاتی، اتاق کنفرانس و جلسات، خدمات فکس و کپی و کارکنانی آموزش دیده و چندزبانه میباشد.

هتل پرزیدنت مسکو

اتاق های هتل پرزیدنت مسکو

اتاق های هتل چهار ستاره و لوکس پرزیدنت کاملا مناسب برای هر توریست و گردشگری از تور مسکو میباشد. این اتاق ها هرکدام دارای امکانات و خدماتی مثل سیستم تهویه هوا، سیستم گرمایشی و سرمایشی، اینترنت بیسیم رایگان، تلوزیون بزرگ ماهواره ای، حمام لوکس و مجهز، تلفن، صندوق امانات، سرویس بهداشتی همراه با لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان و داشتن منظره ای فوق العاده جذاب و دیدنی از شهر مسکو که پنجره های اتاق دارید میباشد.

اتاق های هتل پرزیدنت مسکو

رستوران ها و امکانات تفریحی هتل پرزیدنت مسکو

علاوه بر گشت و گزار در شهر دیدنی و جذاب مسکو میتوانید یک روز را هم در هتل مانده و از امکانات تفریحی هتل مثل، استخر سرپوشیده، باشگاه بدنسازی، سونا و جکوزی، سونابخار، اتاق ماساژ و .. استفاده کرده و لذت ببرید. رستوران های رستوران یاکیمانکا هتل پرزیدنت مسکو برای میهمانان خود انواع غذاهای روسی و غربی را سرو مکیند. حتما از غذاهای روسی میل کنید. اگر میخواهید شامی رمانتیک و جذاب داشته باشید درست طبقه چهاردهم هتل در رستوران اسامبلیا میتوانید شامی همراه با چشم اندازی از شهر مسکو داشته باشید.