هتل پرایمر ایروان : هر آنچه که از یک هتل سه ستاره در ایروان انتظار دارید در هتل پرایمر میتوانید پیدا کنید. این هتل سه ستاره دسترسی های خوبی به ایستگاه اتوبوس، مرکز شهر، ایستگاه قطار و فرودگاه دارد. کارکنان هتل به چند زبان رایج مسلط بوده و شبانه روزی آماده پذیرش هستند. اینترنت  بی سیم رایگان در قسمت لابی هتل موجود است. پارکینگ رایگان نیز در فاصله ای کوتاه از هتل پرایمر ایروان قرار دارد. خدمات خشکشویی و اتوشویی نیز به درخواست شما انجام شده و تاکسی سرویس هتل همیشه آماده بوده تا شما را به مرکز شهر و یا هرجایی که دلتان بخواهد برساند. ترنسفر فرودگاهی هتل برقرار بوده و دو سالن بزرگ برای برگزاری مراسمات و کنفرانس های میهمانان دارد.

هتل پرایمر ایروان

اتاق های هتل پرایمر ایروان

منظره ای رو به کوه های مرتفع آرارات از جمله منظره هایی است که هتل پرایمر ایروان به شما میدهد. این اتاق ها هرکدام به سادگی تزئین و دکور شده اند. هرکدام از اتاق های هتل پرایمر ایروان دارای یخچال یا مینی بار، سیستم تهویه هوا، حمام اختصاصی، تلفن، اینترنت بی سیم رایگان، تلوزیون بزرگ و کشیده، خدمات نظافت، مبلمان راحتی و سرویس دهی شبانه روزی میباشد.

اتاق های هتل پرایمر ایروان

رستوران ها و امکانات تفریحی هتل پرایمر ایروان

فضای سبز هتل سه ستاره پرایمر میتواند مکان مناسبی برای پیاده روی های صبح و یا عصر شما باشد. همینطور میهمانان توریست تور ارمنستان میتوانند از سونا، جکوزی و استخر روباز هر زمان که بخواهند استفاده کنند. رستوران های هتل نیز غذاهای ارمنی و محلی خوب و باکیفیتی سرو خواهد کرد همینطور رستوران اینترنشنال برایت هتل پرایمر غذاهای بین المللی دارد.