هتل پرا لاین استانبول : در هتل پرا لاین سرویس دهی ها و عملیات پذیرش به صورت شبانه روزی بوسیله کارکنان مجرب انجام می شوند. کارکنان در این هتل به زبان های انگلیسی، عربی، روسی و ترکی مسلط هستند. توریست ها و گردشگران تور استانبول میتوانند به صورت رایگان از اینترنت بی سیم استفاده کنند. خدماتی که هتل پرا لاین استانبول به میهمانان خود ارائه میدهد شامل کرایه اتومبیل، ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، پارکینگ اختصاصی، صرافی، صندوق امانات، فروشگاه هدایا و سوغاتی، خشکشویی و اتوشویی، نگهداری از کودکان، روزنامه رایگان در لابی، کافی نت، خدمات مخصوص برای افراد معلول، سالن کنفرانس و جلسات و ... می باشند.

هتل پرا لاین استانبول

اتاق های هتل پرا لاین استانبول

هتل پرا لاین استانبول به طور کلی دارای ده اتاق و سوئیت است. این ده اتاق و سوئیت به چند دسته زیر تقسیم می شوند :

  • اتاق های استاندارد
  • اتاق های خانواده

هر ده اتاق و سوئیت از این هتل بسیار زیبا و کلاسیک دکور شده است. برای میهمانان و توریست های تور ارزان استانبول داخل اتاق ها و سوئیت ها امکاناتی نظیر حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، مینی بار، سیستم تهویه هوا، تراس اختصاصی، گاوصندوق، اینترنت بی سیم رایگان، سیستم گرمایشی و سرمایشی، چای ساز و قهوه ساز، تلفن، تلویزیون ماهواره ای، سرویس دهی شبانه روزی و ... فراهم شده اند.

اتاق های هتل پرا لاین استانبول

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل پرا لاین استانبول

میهمانان تور لحظه آخری استانبول در این هتل از امکانات رفاهی نظیر استخر، سونا و جکوزی، حمام ترکی، بیلیارد، سونا بخار، اسپا و ماساژ، دوچرخه سواری، گیم نت و ... برخوردار هستند. انواع غذاهای بین المللی و ترکی همراه با نوشیدنی های مختلف گرم و سرد برای میهمانان در رستوران و کافی شاپ هتل سرو می شوند.

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل پرا لاین استانبول

دسترسی هی نزدیک به هتل پرا لاین استانبول

اطراف این هتل را تعداد بسیاری رستوران و کافه گرفته اند. از این هتل تا خیابان استقلال و میدان تقسیم دویست متر و تا ایستگاه مترو تقسیم نیز چهارصد متر فاصله می باشد. بیست کیلومتر از هتل پرا لاین استانبول تا فرودگاه بین المللی آتاتورک راه است.