هتل پاین بی کوش آداسی : هتل پنج ستاره پاین بی در سمت خلیج فوق العاده کاملیمانی کوش آداسی یکی از بهترین هتل های در این منطقه میباشد که 421 متر مربع مساحت دارد. هتل پاین بی کوش آداسی در تمام مکان های عمومی خود اینترنت رایگان بی سیم و پارکینگ رایگان نیر ارائه میدهد. همچنین هتل پاین بی کوش آداسی دارای ساحل و دریای اختصاصی بوده و شما میتوانید بهترین اقامت در خلیج کاملیمانی را در این هتل داشته باشید. با اقامت در هتل پاین بی کوش آداسی شاید دیگر نیاز نباشد به دنبال مراکز تفریحی در این شهر باشید چرا که هتل پاین بی کوش آداسی خود یک مجموعه کامل از امکانات تفریحی میباشد که در ادامه برای شما معرفی میکنیم. انواع خدمات از جمله پذیرش در این هتل به صورت شبانه روزی میباشد.

هتل پاین بی کوش آداسی

اتاق های هتل پاین بی کوش آداسی

به طور کلی هتل پاین بی 644 اتاق که شامل صد سوئیت مختلف، 243 اتاق پنج ستاره مناسب و 302 clubroom، میباشد که هر کدام از آنها امکانات و خدمات خاص خودش را دارد. تمام اتاق ها فضای بزرگی داشته و مجهز به سیستم تهویه هوای مناسبی هستند. برای طراحی دکوراسیون اتاق ها از گل های کاغذی شکل رنگی استفاده شده. امکانات داخلی اتاق های استاندارد مینی بار، حمام ویژه، تلوزیون بزرگ، کف پوش سرامیکی و حمام مخصوص کودکان میباشد. اتاقهای هتل پاین بی کوش آداسی تراس های اختصاصی داشته که هرکدام از این تراس ها به استخر ، باغ هتل و دریا چشم اندازی بی نهایت زیبا دارند.

اتاق های هتل پاین بی کوش آداسی

امکانات تفریحی هتل پاین بی کوش آداسی

همانطور که در ابتدا گفته شد، این هتل نوعی مجموعه تفریحی توریستی برای توریست های تور کوش آداسی محسوب شده و واقعا همینطور هم هست چرا که بسیاری از تفریحات گوناگون و مهیج در این هتل جمع آوری شده اند مثل یازده استخر مناسب روباز و سرپوشیده، چهار استخر مخصوص کودک، پارک آبی هیجان انگیز به همراه پنج سرسره هوس انگیز، غواصی، قایقرانی و موج سواری مهیج ،مرکز اسپا که شامل ماساژ، سونابخار و حمام ترکی میباشد. همینطور صندلی های مخصوص حمام آفتاب امکانات تفریحی ورزشی، آّبی هتل پاین بی کوش آداسی به حساب می آید. و اما انجام فعالیت های پرطرفدار ورزشی نیز در این هتل برای ورزش کارها مهیا شده مثل زمین های بزرگ تنیس، فوتبال، والیبال، دارت، مینی گلف، ورزش بسکتبال، فوتبال ساحلی، و بازی بیلیارد. عصرهای هتل پاین بی کوش آداسی یک گروه انیمیشن برنامه های شاد اجرا کرده و نمیگذارد از اقامت در این هتل پشیمان شوید.

امکانات تفریحی هتل پاین بی کوش آداسی

رستوران های هتل پاین بی کوش آداسی

و اما رسیدیم به قسمت خوشمزه هتل. رستوران های هتل پاین بی کوش آداسی انواع و اقسام غذاهای بین المللی و محلی را برای میهمانان خود به صورت شبانه روزی در بهترین موقعیت های مکانی هتل سرو میکند. هتل پاین بی کوش آداسی دو نوع روباز و سرپوشیده داشته همینطور کافه های خوبی هم در کنار استخر، لابی و یا ساحل بسیار زیبای خود دارد. پنج رستوران این هتل انواع غذاهای مکزیکی، دریایی، آسیایی، ترکی و ایتالیایی را برای میهمانان خود سرو میکند.