هتل پاپیلون زیگما آنتالیا : این هتل پنج ستاره یکی از هتل های خوب و شاد آنتالیا است که هر شب برای میهمانان خود برنامه ها و فعالیت های مهیج و سرگرم کننده دارد. در این هتل انواع بازی ها، ورزش های آبی، موزیک و میهمانی و ... همیشه ادامه خواهد داشت. هتل پاپیلون زیگما آنتالیا برای میهمانان خود از خدماتی نظیر پارکینگ خصوصی، نگهداری از کودکان و کلوب برای آن ها، سالن های متعدد برای جلسات و کنفرانس های شما، خدمات صرافی و تبدیل ارز، خدمات خشکشویی و اتوشویی، سالن آرایشی، ارائه خدمات به افراد معلول و کم توان، ترنسفر فرودگاهی و درون شهری، اینترنت رایگان و ... برخوردار است.

هتل پاپیلون زیگما آنتالیا

اتاق های هتل پاپیلون زیگما آنتالیا

اتاق های این هتل بسیار مدرن و شیک دکور شده و مبلمان چوبی و نشیمنی بزرگ دارند. تمام امکانات رفاهی و مورد نیاز برای راحتی تمام میهمانان توریست و گردشگر تور آنتالیا داخل این اتاق ها موجود هستند مثل سیستم تهویه هوا، سرویس دهی 24 ساعته، خدمات برای معلولین، تلفن خط مستقیم، گاوصندوق، تلوزیون ماهواره ای، نظافت روزانه، سیستم گرمایشی و سرمایشی، میزمطالعه، حمام اختصاصی به همراه لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان، مینی بار و ... میباشد. برای تمام اتاق ها اینترنت بی سیم رایگان در نظر گرفته و هر اتاق با تراس اختصاصی به سمت دریا مشرف هستند.

اتاق های هتل پاپیلون زیگما آنتالیا

رستوران ها و امکانات تفریحی هتل پاپیلون زیگما آنتالیا

صبحانه ها در رستوران های این هتل میتوانید در رستوران، اتاق و یا روی تخت های آفتابگیری کنار استخر برای میهمانان سرو شود که بستگی به تصمیم خود میهمان دارد. منوهای غذایی رستوران های هتل پاپیلون زیگما آنتالیا شامل غذاهای چینی، دریایی، ترکی و بین المللی میباشد. انواع اسنک و بستنی ها در کافه های هتل پاپیلون زیگما آنتالیا سرو میشود. این هتل پنج ستاره دو استخر در فضای باز و سرپوشیده و یک استخر برای کودکان داشته به همراه سونا جکوزی، مرکز اسپا، ماساژ و سالن ورزشی، سالن بیلیارد، اتاق های بازی برای کودکان، دو زمین اختصاص یافته به بازی تنیس، شش زمین فوتبال و .. را به عنوان امکانات تفریحی و رفاهی برای میهمانان و توریست های تور آنتالیا معرفی میکند.

رستوران ها و امکانات تفریحی هتل پاپیلون زیگما آنتالیا

دسترسی های نزدیک به هتل پاپیلون زیگما آنتالیا

از فرودگاهی بین المللی آنتالیا تا هتل پاپیلون زیگما 35 کیلومتر راه است. این هتل در پنج کلومتری شهر بیلیک قرار داشته و درست روی ساحل است و شما میتوانید به راحتی به این مراکز تجاری و تفریحی شهر آنتالی به خصوص ساحل آنتالیا که یکی از اصلی ترین جاذبه های گردشگری این شهر برای توریست ها و گردشگران تور آنتالیا ترکیه است، دسترسی داشته باشید.