هتل پانوراما بر دبی : هتل دو ستاره پانوراما بر دبی در سال 2010، در منطقه تجاری و بسیار خوب دیره افتتاح شده. کارکنان این هتل به زبان های انگلیسی و عربی کاملا مسلط هستند. توریست ها و گردشگران تور دبی با اقامت خود در این هتل دو ستاره از امکانات و خدمات بسیار خوبی مثل پارکینگ رایگان، خشکشویی و اتوشویی، فروشگاه هدایا و سوغاتی، پذیرش و سرویس دهی شبانه روزی، اینترنت بی سیم رایگان، صرافی، نگهداری از کوکان، منشی تور، کراه اتومبیل، سالن کنفرانس و جلسات، صندوق امانات و ... برخوردار خواهند بود.

هتل پانوراما بر دبی

اتاق های هتل پانوراما بر دبی

هتل پانوراما چندین اتاق به صورت زیر دارد :

  • اتاق های استاندارد
  • اتاق های خانوادگی
  • اتاق های پاک و بدون سیگار

تمام این اتاق ها دارای بروزترین و مناسب ترین امکانات و خدمات هستند و از جمله خدماتی که برای میهمانان تور دبی ارائه میدهند شامل سیستم تهویه هوا، مینی بار، نشیمن دنج و راحت، سیستم گرمایشی و سرمایشی، حمام اختصاصی، صندلی و مبلمان راحت، تلویزیون ماهواره ای، تلفن، گاوصندوق، چای ساز و قهوه ساز، اینترنت بی سیم رایگان، لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، سرویس دهی شبانه روزی و ... می باشند.

اتاق های هتل پانوراما بر دبی

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل پانوراما بر دبی

میهمانان تور دبی در رستوران های هتل پانوراما بر دو ستاره میتوانند انواع و اقسام غذاهای بین المللی، آسیایی، محلی و عربی میل کنند. نوشیدنی های مختلف گرم و سرد در بار هتل، برای توریست ها و گردشگران تور دبی سرو می شوند.

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل پانوراما بر دبی

دسترسی های نزدیک به هتل پانوراما بر دبی

هتل پانوراما بر دو ستاره دبی روبروی مرکز الخلیج قرار داشته و تا مرکز تجاری شهر تنها پنج دقیقه فاصله دارد. موزه دبی نیز در فاصله بسیار کوتاه از هتل می باشد. در فاصله دوکیلومتری نیز ساحل قرار دارد. فرودگاه بین المللی دبی در فاصله هشت کیلومتری از هتل پانوراما بر می باشد.