هتل پالمت دلوکس ویلاس واقع در شهر کمر استان آنتالیا در 300 متری ساحل زیبای دریای مدیترانه قرار دارد. این هتل زیبا در نزدیکی شهر قدیمی لیچیان فاسیلیس قرار گرفته و در حدود 50 کیلومتر با شهر آنتالیا فاصله دارد. فاصله فرودگاه آنتالیا از هتل با ماشین حدود یک ساعت است.

هتل پالمت دلوکس ویلاس کمر آنتالیا

این هتل امکانات زیادی نظیر وای فای رایگان، استخر  روباز و سرپوشیده و سالن بدنسازی داشته و  از امکانات داخلی اتاق های هتل نیز می توان به آشپزخانه، تلویزیون های بزرگ با شبکه های متنوع ماهواره ای، گاو صندوق ،بالکن اختصاصی، یخچال و حمام اشاره کرد. پارکینگ هتل نیز بصورت رایگان در اختیار شما خواهد بود.

هتل پالمت دلوکس ویلاس کمر آنتالیا

حمام ترکی هتل پالمت دلوکس ویلاس بسیار مشهور و دارای سالن اختصاصی ماساژ می باشد. غیر از ماساژ معمولی، سرویس ماساژ ریلکسیشن و ماساژ درمانی هم در این هتل انجام می شود. با وجود اینکه محیط هتل برای افراد بزرگسال در نظر گرفته شده اما محیط های مخصوصی اعم از استخر کودکان و سالن بازی نیز برای کودکان وجود دارد تا آنها هم مانند شما از بودن در هتل پالمت دلوکس ویلاس لذت ببرند.

هتل پالمت دلوکس ویلاس کمر آنتالیا

هتل پالمت دلوکس ویلاس اتاق های زیادی دارد که در بعضی از این اتاق ها به معلولین توجه ویژه ای شده و امکانات مخصوصی در اختیار آنها قرار داده شده است. اتاق هایی نیز به نام اتاق مخصوص زوج های جوان وجود دارد و کسانی که تازه ازدواج کردند می توانند ماه عسلی رویایی و به یادمانی را در این هتل تجربه کنند. تمامی اتاق های هتل همه روزه توسط پرسنل نظافت می شوند. سیستم تهویه مطبوع و سرویس گرمایشی و سرمایشی بی نقص هتل مکانی آرام و دلپذیر را برای مهمانان به همراه دارد.

هتل پالمت دلوکس ویلاس کمر آنتالیا

کتابخانه ای نیز در هتل وجود دارد که اگر مایل بودید می توانید از آن استفاده کنید. این هتل همچنین امکانات ورزشی از قبیل تنیس روی میز، دارت و کرایه دوچرخه دارد. دو رستوران داخلی و روباز در هتل قرار گرفته که رستوران های این هتل سرویس صبحانه، ناهار و شام بی نظیری ارائه می دهند. غذاهای ترکی و بین المللی متنوعی در رستوران های هتل سرو می شود. که می توانید از آن لذت ببرید. کوهستانی زیبا به نام تائوروس در نزدیکی هتل پالمت دلوکس ویلاس شهر کمر قرار دارد که شما می توانید در بالکن اختصاصی اتاق خود به تماشای منظره زیبای این کوهستان بنشینید. همچنین این هتل ساحل اختصاصی نیز داشته و در آنجا تخت ها و صندلی هایی تعبیه شده که مهمانان می توانند روی آنها آفتاب بگیرند. سایبان های زیادی نیز در ساحل شنی این هتل وجود دارد که می توانید پس از انجام ورزش روی آنها استراحت کنید.

هتل پالمت دلوکس ویلاس کمر آنتالیا

در ساحل هتل قایق های تند رو و جت اسکی نیز در دسترس که که می توانید آنها را کرایه کرده و گشت کوتاهی در دریای مدیترانه بزنید. دیگر اینکه می توانید در ساحل اسب سواری کنید و لحظات شادی برای خود رقم بزنید. اگر قصد خرید سوغاتی برای دوستان و آشنایان خود را دارید فروشگاه های متعددی در اطراف هتل وجود دارد که می توانید از در تور آنتالیا آنجا خرید کنید.