هتل پالم وینگز کوش آداسی : این هتل پنج ستاره میان توریست ها و گردشگرانی که ساحل و دریا را دوست دارند بسیار محبوب و پرطرفدار شناخته شده. هتل پالم وینگز کوش آداسی بهترین موقعیت مکانی را در داشته و آب و هوای بسیار خوبی به خاطر نزدیک بودنش به طبیعت دارد. این هتل سالانه میزبان هزاران هزار توریست و گردشگر بوده چرا که علاوه بر ساحل و طبیعت بکرش نزدیک به جاذبه های گردشگری کوش آداسی مثل افسس و خانه حضرت مریم ، پارک ملی، غروب های دیدنی و جذاب میباشد.

هتل پالم وینگز کوش آداسی

اتاق های هتل پالم وینگز کوش آداسی

بیشتر توریست ها و گردشگران تور کوش آداسی این هتل را به خاطر تراس هایی که دارد که انتخاب میکنند. تراس اتاق های این هتل همگی رو به منظره ای فوق العاده و دلنشین به سمت و ساحل و دریای بی کران اژه داشتند و یا باغ ها و استخرهای کوش آداسی هستند. همه اتاق ها دارای امکانات خوبی از جمله اینترنت بی سیم رایگان، خدمات شبانه روزی، سیستم تهویه هوا، پنجره های بزرگ، تلوزیونهای ماهواره ای، چای ساز یا قهوه ساز، مینی بار یا یخچال میباشد. همینطور حمام های اتاق ها لوکس و مجهز است.

اتاق های هتل پالم وینگز کوش آداسی

امکانات تفریحی و رستوران های هتل پالم وینگز کوش آداسی

شما میتوانید در طول روزهای آفتابی کودکان خود را به باشگاه هتل سپرده و زیر سایه درختان نخل بلند این هتل استراحت کنید. و یا در استخرهای روبازی یا سرپوشیده هتل استراحت کنید. همینطور هتل پالم وینگز کوش آداسی مرکز آب گرم و اسپا داشته خدمات ماساژ را هم ارائه میدهند. انواع ورزش های آبی و در دریای اژه مخصوصا برای کودکان، از امکانات تفریحی این هتل میباشند. رستوران های این هتل در انواع و اقسام غذاهای بین المللی مثل غذاهای ایتالیایی را برای شما سرو کرده، همچنین دارای منوی غذای ترکی و دریایی نیز میباشد.