معرفی هتل پارک سعدی شیراز

شیراز یکی از شهرهای قدیمی و صد البته زیبای کشورمان ایران است که مهمانان و گردشگران زیادی از اقصی نقاط ایران و جهان به این شهر می آیند تا با فرهنگ و تمدن ایران و ایرانی بیشتر آشنا شوند شیراز علاوه بر اینکه شهری مهم از نظر تاریخی است اقلیم و آب و هوای بسیار خوب و خاصی نیز دارد شیراز در 1486 متری از سطح دریا واقع شده است که در منطقه ای کوهستانی و رشته کوه های زاگرس نیز بخشی از این استان به شمار می آید. شیراز پس از تهران و تبریز سومین شهر بزرگ ایران است که شهرداری در آن تاسیس شده است.

به خاطر اهمیت بسیار زیاد این شهر دیدنی و بنابر نیازی که مسافران و گردشگران شهر شیراز دارند هتل های زیادی در این شهر وجود دارند که از تمامی مهمانان عزیز استقبال به عمل می آورند تا اقامتی سرشار از آرامش و تجربه های شیرین داشته باشند.

یکی از هتل های بی نظیر شهر شیراز هتل پارک سعدی شیراز می باشد این هتل در مجاورت و نزدیکی دروازه قرآن یا همان تنگه الله اکبر و همچنین مجاروت خواجه شیرازی حافظ و روبه روی باغ جهان نما واقع شده است. موقعیت قرارگیری هتل به گونه ای است که علاوه بر آب و هوای بسیار خوب و مطبوع امکان دسترسی به بسیاری از دیدنی ها و جاذبه های شهر شیراز به راحتی میسر می باشد.

هتل پارک سعدی در 1341 تاسیس و افتتاح شد زیر بنای این هتل حدودا 4 هزار متر مربع می باشد که از سال 41 تا کنون از مهمانان داخلی و خارجی به نحو احسن پذیرایی کرده است. مدیریت و مالکیت این هتل در سال 1377 خریداری شد و در همین سال این هتل مورد بازسازی و تعمیرات مورد نیاز قرار گرفت بعدها نیز در سال 1386 دوباره این هتل به روزرسانی شد و طراحی مناسب و به روز برای تزیین و دکور هتل به کار گرفته شد.

هتل دارای 4 بخش مجزای مهم می باشد که در زیر به شرح هر کدام می پردازیم:

لابی هتل پارک سعدی

لابی هتل پارک سعدی بسیار بزرگ و فراخ می باشد که با طراحی و دکوراسیون مدرن آماده استقبال و ورود مسافرین این هتل می باشد. لابی به گونه دکور شده است که احساس آرامش و امنیت را به بینندگان تلقین می کند در این بخش پذیرایی با نوشیدنی های سرد و گرم صورت می گیرد و برای آرامش بیشتر موسیقی ملایمی نیز پخش می شود. حتی اگر مهمان هتل نیستید می توانید برای جلسات کاری و قرار های خود از لابی هتل استفاده کنید.

اتاق ها و واحدهای اقامتی هتل پارک سعدی

هتل 53 باب اتاق به سبک های مختلف دارد که 11 باب از این اتاق ها , اتاق یک نفره , 32 باب اتاق دو نفره و 2 2 باب سوئیت معمولی و یک باب سوئیت یک خوابه و یک باب سوئیت دو خوابه و 4 باب اتاق کانکت دارد. تمامی اتاق ها و سوئیت ها مشرف به باغ و کوه پایه های محیط اطراف هتل هستند و تمامی اتاق و واحد های دارای امکاناتی مثل سیستم تهویه مطبوع هوا , سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی , حمام و وان , مینی بار , یخچال و کانال های ماهواره ای , تلفن , اینترنت وایرلس , فکس و روم سرویس هستند. در اتاق های دو تخته امکان اضافه کردن یک نفر ظرفیت اضافه وجود دارد و در سوئیت ها نیز برای دو نفر ظرفیت اضافه جا در نظر گرفته شده است. اتاق ها و واحد ها شامل صبحانه رایگان نیز هستند.

سالن و رستوران های هتل پارک سعدی

رستوران بوستان هتل در تمام ساعات روز با محیطی زیبا و ساکت غذاهای ایرانی و خارجی برای مهمانان فراهم می آورد که کارکنان بسیار حرفه ای نیز دارد. رستوران و منو هتل برای تمام سلیقه ها و ذائقه ها چه ایرانی و چه خارجی آماده شده است.

سالن پذیرایی هتل پارک سعدی نیز با ظرفیت 350 نفر مهمان برای مراسم هایی چون عقد و عروسی و یا هر مراسم دیگری آماده استقبال و پذیرایی می باشد. این سالن امکاناتی چون سیستم صوتی و تصویری برای برگزاری این مراسمات دارد فضای سالن نیز بسیار وسیع و جادار است و حتی فضایی برای برگزاری همایش ها و سیمنار های علمی و غیر علمی فراهم گردیده است.

امکانات ورزشی هتل پارک سعدی

هتل پارک علاوه بر آسودگی جسمی روحی به فکر سلامتی جسمی و تندرستی مهمانان با ورزش و امکانات ورزشی می باشد در این هتل مجموعه هایی شامل سونا و جکوزی , میز پینگ پنگ , فوتبال دستی و... فراهم است همچنین برای کودکان خانواده هایی که محیطی مناسب برای بازی می خواهند نیز محیط بازی وسیعی در نظر گرفته شده است. تا والدین هم از لذت بردن کودکان و هم امنیت مکان بازی کودکان اطمینان خاطر حاصل کنند.

هتل کافی شاپی نیز برای سلیقه های متفاوت در نظر گرفته است در این کافی شاپ می توانید دسرهای و نوشیدنی های سرد و گرم متنوعی را سفارش داده و نوش جان کنید محیط کافی شاپ بسیار زیبا با رنگ های متنوع و به سبک مدرن دکور شده است که هر بیننده این را مجذوب خود می کند.

دیگر خدمات هتل پارک سعدی

تاکسی سرویس. مجموعه ورزشی.عابربانک (دستگاه ای تی ام ) جهت دریافت وجه نقد و یا انتقال وجه. پارکینگ. محوطه کمپینگ. اینترنت وایرلس. کافی شاپرستوران. سالن همایش و عقد و عروسی. هماهنگی جهت گشتهای انفرادی و گروهی و ... می باشد.

پارکینگ هتل برای مهمانانی که با خودرو شخصی سفر کرده اند مورد استفاده است این پارکینگ به صورت روباز می باشد که محیطی امن با کنترل ورود و خروج و با نگهبانی بیست و چهار ساعته در خدمت مهمانان گرامی است.

تاکسی سرویس نیز برای رفاه ان دسته از مهمانانی که بدون خودرو شخصی مسافرت کرده اند می باشد این تاکسی سرویس ها مهمانان را به مکان های دیدنی شیراز اعم از تاریخی و گردشگری و مراکز تجاری نقل و انتقال می دهد. رفت و آمد به ایستگاه قطار و فرودگاه نیز انجام می گیرد.

منبع: تورهای داخلی ایران