هتل پارک ایروان ارمنستان : هتل سه ستاره پارک، در خیابان کاقباتسی شهر ایروان ارمنستان قرار داشته و برای آن دسته از توریست ها و گردشگران تور ارمنستان که هتلی ارزان قیمت و با کیفیت میخواهند بسیار مناسب است. هتل پارک ایروان برای میهمانان تور ارمنستان خود امکانات و خدماتی نظیر ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، سالن آرایشی، پارکینگ، اینترنت بی سیم رایگان، کرایه دوچرخه، خشکشویی و اتوشویی، سالن کنفرانس و جلسات، پذیرش 24 ساعته، صندوق امانات، سرویس دهی شبانه روزی، نگهداری از چمدان ها، پرستاری از کودکان و ... فراهم کرده است.

هتل پارک ایروان ارمنستان

اتاق های هتل پارک ایروان ارمنستان

هتل پارک ایروان ارمنستان به طور کلی ده اتاق استاندار دارد. این ده اتاق امکانات بسیار خوبی از جمله مینی بار یا یخچال، چای ساز و قهوه ساز، گاوصندوق، سیستم گرمایشی و سرمایشی، حمام اختصاصی، سیستم تهویه هوا، لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، اینترنت بی سیم رایگان، سرویس دهی 24 ساعته، تلویزیون ماهواره ای، تلفن، نظافت روزانه، مبلمان راحتی و ... برای توریست ها و گردشگران تور ارمنستان که در هتل اقامت خواهند داشت، دارند.

اتاق های هتل پارک ایروان ارمنستان

امکانات رفاهی و رستوران های هتل پارک ایروان ارمنستان

رستوران هتل پارک ایروان، در اولین طبقه قرار داشته و برای میهمانان تور ارمنستان خود، تخفیف های بسیار خوبی هم دارد. این رستوران برای میهمانان و توریست های تور ارمنستان، انواع و اقسام غذاهای بین المللی، ارمنی، محلی و ... را آماده می کنند. کافی شاپ هتل نیز انواع نوشیدنی ها را در لابی سرو می کند. زمین بازی کوچکی برای کودکان در کنار رستوران هتل وجود دارد.

امکانات رفاهی و رستوران های هتل پارک ایروان ارمنستان

دسترسی های نزدیک به هتل پارک ایروان ارمنستان

این هتل سه ستاره در ایروان نزدیک به میدان جمهوری بوده و به جاذبه های مهمی مثل ساختمان اپرا و تئاتر دسترسی راحت دارد. فرودگاه بین المللی ایروان نیز در فاصله یازده کیلومتری از هتل پارک قرار دارد.