هتل پارما و اسپا استانبول : هتل چهار ستاره پارما در کنار منطقه تاریخی استانبول قرار داشته و محیط متفاوتی نسبت به دیگر هتل های استانبول دارد. داخل این هتل فضا به شکل محلی و سنتی بوده و حس خوبی به میهمانان میدهد. در این هتل شیک و لوکس، کارکنان با زبانهای ترکی و انگلیسی با شما صحبت می کنند. از خدماتی که این هتل برای توریست ها و گردشگران تور استانبول ارائه داده میتوان به سالن همایش و کنفرانس ها، کرایه دوچرخه، کرایه اتومبیل، پارکینگ اختصاصی رایگان، ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، صندوق امانات، صرافی، اینترنت بی سیم رایگان، خشکشویی و اتوشویی، نگهداری از کودکان، محوطه مخصوص استعمال سیگار، ممنوعیت ورود حیوانات خانگی، خدمات مخصوص افراد معلول و کم توان، فروشگاه هدایا و سوغاتی، پذیرش و سرویس دهی شبانه روزی و ... اشاره کرد.

هتل پارما و اسپا استانبول

اتاق های هتل پارما و اسپا استانبول

هتل پارما و اسپا استانبول، به طور کلی دارای هشتاد اتاق بوده که به چند دسته زیر تقسیم می شوند :

  • 56 اتاق دیلاکس
  • 4 اتاق اگزکیوتیو
  • 20 اتاق سوپریور

هر هشتاد اتاق این هتل چهار ستاره امکانات ویژه ای به میهمانان خود ارائه داده که این داشتن این امکانات، بسته به انتخاب میهمانان تور استانبول دارد. تمام اتاق های هتل پارما و اسپا استانبول، پاک و بدون سیگار بوده و دیوارهای عایق صدا دارد. امکانات یکسانی که بین تمام اتاق ها هست، شامل مینی بار، چای ساز و قهوه ساز، تلویزیون ماهواره ای، تلفن، خشکشویی و اتوشویی، روزنامه در اتاق، سرویس دهی شبانه روزی، سیستم گرمایشی و سرمایشی، حمام اختصاصی، اینترنت بی سیم رایگان، نشیمن بزرگ، میز مطالعه، لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، میز اتو، سیستم گرمایشی و سرمایشی، گاوصندوق، نظافت روزانه و ... می باشند.

اتاق های هتل پارما و اسپا استانبول

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل پارما و اسپا استانبول

رستوران های این هتل چهار ستاره برای میهمانان و توریست های تور استانبول انواع غذاهای بین المللی، محلی، ترکی، آسیایی، اروپایی و ... را همراه با نوشیدنی های مختلف سرو می کنند. صبحانه ها در این هتل به صورت روزانه ای و بوفه ای ارائه می شوند. کافه هتل به شبانه روزی باز بوده و انواع دسرها، شیرینی ها، غذاهای سبک و نوشیدنی های مختلف را برای میهمانان خود آماده می کند. از جمله امکانات رفاهی این هتل چهار ستاره برای میهمانان خود میتوان به سالن بدنسازی، حمام ترکی، مرکز آبگرم، استخر سرپوشیده، ماساژ و اسپا، سونا و جکوزی و ... اشاره کرد.

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل پارما و اسپا استانبول

دسترسی های نزدیک به هتل پارما و اسپا استانبول

هتل پارما و اسپا چهار ستاره استانبول در فاصله سیصد متری از ایستگاه متروی تکسیم و 110 متری میدان تکسیم قرار دارد. خیابان استقلال معروف نیز در چند قدمی آن است. دسترسی این هتل به مناطق تاریخی مثل سلطان احمد، سالن کنسرت، سالن تئاتر، سالن کنگره و ... راحت می باشد. فرودگاه بین المللی نیز در فاصله بیست کیلومتری از ه هتل پارما و اسپا استانبول است.