هتل پارما در تقسیم استانبول متشکل از 56 اتاق لوکس 33 متری، 4 اجرایی 36 متری، و 20 اتاق برتر 29 متری با سبک مدرن، مبلمانی راحت، اینترنت رایگان با سرعت بالا در تمام اتاق ها  یک حمام خصوصی، یک صندوق امانات که به اندازه کافی بزرگ است حتی برای لپ تاپ ، یک تهویه هوا، میز کار، و تلویزیون ال سی دی در تمام اتاق ها. چای و قهوه ساز است.

از نظر مکانی نیز هتل در موقعیت مکانی بسیار خوبی واقع شده است نزدیکی به میدان تقسیم معروف ترین میدان شهر و خیابان استقلال که بسیاری از بوتیک ها ، کافه و رستوران ها در آنجا واقع شده و خیابان همیشه زنده و پر جنب و جوش استانبول نیز است.همچنین با یک مترو یا تراموا که در 300 متری هتل وقع شده می توانید به تمام نقاط شهر و اماکن تاریخی و دیدنی به راحتی سفر کنید

مهمانان می توانند برای رها شدن از خستگی یک ماساژ حرفه ای بگیرند و در استخر مجموعه به شنا کردن بپردازند و با استفاده از سونا ، حمام بخار ، حمام ترکی و گرامی داشتن فرهنگ عثمانی به تاریخ سفر کرده و لحظات لذت بخشی را سپری کنند و از بار ویتامین و نوشیدنی های سالم بهره ببرند.

از صبح زود تا اواخر شب کافه و رستوران پارما ارائه دهنده طعم های مختلف از غذاهای بین المللی و ترکی می باشد هر روز صبح یک صبحانه بوفه کامل در انتظار شماست و همینطور در هر زمان از روز در کافه باغ با یک منوی غنی از تنقلات و غذاها و یا یک کیک خوشمزه و دسر سنتی ترکی لذت ببرید.

از دیگر امکانات هتل پارما می توان به لابی ، سالن ورزشی مجهز ، خشکشویی ، اتاق های مخصوص سیگار، اتاق های پاک ، آسانسور ، خدمات نگهداری کودک ، اتاق جلسه و ... نام برد.

فاصله هتل د پارما تا فرودگاه بین المللی آتاترک 20 کیلومتر است.