هتل پاتوموان پرنسس بانکوک تایلند : هتل چهار ستاره پاتوموان پرنسس، نزدیک به میدان سیام در بانکوک قرار داشته و یکی از هتل های برتر شهر است. جاذبه های گردشگری، مراکز تجاری و تفریحی بسیاری نزدیک به این هتل قرار داشته و برای توریست ها و گردشگران تور تایلند بسیار مناسب است. کارکنان و خدمه هتل پاتوموان پرنسس بانکوک تایلند به زبان های تایلندی، کره ای، آلمانی، چینی، و انگلیسی مسلط هستند. از جمله امکاناتی که این هتل برای توریست ها و گردشگران تور تایلند ارائه میدهد میتوان به صندوق امانات، خشکشویی و اتوشویی، پرستاری از کودکان، سرویس دهی و پذیرش شبانه روزی، سالن کنفرانس و جلسات، فروشگاه هدایا و سوغاتی، سالن آرایشی، ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، کرایه اتومبیل، صرافی، اینترنت بی سیم رایگان، محوطه مخصوص استعمال سیگار، نگهداری از چمدان ها، پارکینگ اختصاصی و ... اشاره کرد.

هتل پاتوموان پرنسس بانکوک تایلند

اتاق های هتل پاتوموان پرنسس بانکوک تایلند

هتل پاتوموان پرنسس بانکوک تایلند به طور کلی دارای 455 اتاق و سوئیت بوده که به چند دسته زیر تقسیم می شوند :

  • اتاق های استاندارد
  • اتاق های خانوادگی
  • اتاق های بزرگ سوپریور
  • اتاق های دولوکس دوقلو
  • اتاق های سوپریور دوقلو
  • اتاق های دوقلوی اکسکیوتیو
  • سوئیت های بزرگ اکسکیوپلاس
  • سوئیت های دوقلوی اکسکیوپلاس
  • سوئیت های دابل اکسکیوپلاس

تمام اتاق ها و سوئیت های این هتل چهار ستاره کاملا مدرن و بسیار راحت و زیبا طراحی شده اند تا میهمانان و توریست های تور تایلند در طول اقامت خود احساس راحتی در هتل پاتوموان پرنسس داشته باشند. برای هر اتاق و سوئیت، فضای بزرگ نشیمن به همراه پنجره های سراسری با چشم اندازی بسیار خوبی از شهر فراهم شده. همینطور مبلمان داخل اتاق ها و سوئیت ها چوبی هستند. امکانات و امتیازات هر اتاق و سوئیت با یکدیگر متفاوت است. اما یکسری امکانات به صورت یکسان بین تمام آنها ارائه شده که شامل تلویزیون ماهواره ای، اینترنت بی سیم رایگان، سرویس دهی شبانه روزی، سیستم گرمایشی و سرمایشی، مینی بار، میز مطالعه، تلفن، DVD Player، حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، چای ساز و قهوه ساز، بطری آب معدنی رایگان، کمد، نظافت روزانه، سیستم تهویه هوا و ... می باشند.

اتاق های هتل پاتوموان پرنسس بانکوک تایلند

امکانات رفاهی و رستوران های هتل پاتوموان پرنسس بانکوک تایلند

این هتل چهار ستاره ده رستوران داشته که هرکدام از آن ها انواع و اقسام غذاهای بین المللی، کره ای، ایتالیایی، تایلندی، اروپایی، ژاپنی و ... را برای میهمانان و توریست های تور تایلند در فضای بسیار راحت و دنج سرو می کنند. کافه های هتل نیز انواع اسنک ها، شیرینی و دسر، آبمیوه و کوکتل های مختلف را آماده می کنند و معمولا فضایی مناسب برای ملاقات های کاری دارند. از جمله امکانات رفاهی و سرگرم کننده این هتل چهار ستاره برای میهمانان و توریست های تور تایلند میتوان ماساژ درمانی ها، مرکز آبگرم، باشگاه المپیک روی پشت بام، استخر روباز،، زمین تنیس، سونا و جکوزی، اتاق های مدیتیشن و ... را نام برد.

امکانات رفاهی و رستوران های هتل پاتوموان پرنسس بانکوک تایلند

دسترسی های نزدیک به هتل پاتوموان پرنسس بانکوک تایلند

همانطور که گفته شده، بسیاری از جاذبه های گردشگری، مراکز تجاری و تفریحی نزدیک به هتل پاتوموان پرنسس بانکوک تایلند قرار دارند. ایستگاه قطار هوایی، ایستگاه های اتوبوس سیام و ایستگاه اتوبوس استادیوم ملی از نزدیک ترین وسایل حمل و نقل به هتل هستند. میدان سنترال ورلد پلازا با یک کیلومتر و میدان سیام با فاصله 750 متری از هتل قرار دارند. از مراکز خرید نزدیک به هتل نیز میتوان به مرکز خرید سیام، مرکز خرید MBK و بازار چاتوچاک اشاره کرد. جاذبه های گردشگری مثل کاخ گرند، باغ وحش دوسیت، پارک لومپینی، جاده خائوسان، جهان اقیانوسی بانکوک و سافاری ورلد نیز دسترسی بسیار راحتی از هتل دارند. فاصله بین فرودگاه بین المللی تا هتل پاتوموان پرنسس بانکوک 24 کیلومتر می باشد.