در قلب شهر قدیمی استانبول یک ساختمان تاریخی وجود دارد که در سال 2008 با شکوه هرچه تمام ترمیم شده است بنام هتل ویندهام که به وضوح روشن زیبایی از معماری عثمانی را به مسافران ارائه می دهد و می تواند یک تجربه مجلل بی نظیر باشد، هتل در نزدیکی به نقاط افسانه ای مانند بازار بزرگ، مسجد سلطان احمد، مسجد ایاصوفیه و موزه کاخ توپکاپی، و مراکز خرید مانند میدان تقسیم و عثمان بی قرار دارد .265 اتاق بزرگ برای مهمان و کسب و کار و اوقات فراغت مسافران نشان خواهد داد که چرا این هتل یک انتخاب فوق العاده و ایده آل است برای سفر به شهر استانبول. هر یک از 265 بزرگ، اتاق مهمان زیبا هتل با امکانات کامل و مجلل در خدمت مسافرین گرامی می باشد. 

ماساژ کلاسیک،  ماساژ شیاتسو، آروماتراپی  و یا خیس خوردن در یک حمام ترکی و تسکین یافتن به دور از تنش روزانه در سونا. استخر آب گرم و مرکز تناسب اندام می تواند لذت سفر شمارا به نهایت برساند. 

هتل با چهار اتاق کنفرانس و رویداد های چند منظوره، با مساحتی در مجموع بیش از 249 متر مربع می تواند برگزارکننده مراسم های به یادماندنی و یا یک مراسم عروسی فرامو نشدنی برای مهمانان باشد.

در  رستوران هتل می توانید از غذاهای بین المللی و خوشمزه که یک تیم بزرگ حرفه ای با استفاده از تازه ترین مواد تشکیل دهنده یه طرز ماهرانه ای طبخ کرده لذت ببرید، و یا در کافه Sa'cez که مانند کافه ای خیابانی طراحی شده در فضایی باز از ساندویچ های لذیذ و تنقلات خوشمزه و نوشیدنی های متنوع بهره مند شوید. اگر شما ترجیح میدهید در حفظ حریم خصوصی و در اتاق  خود  ناهار را سرو کنید می توانید از سرویس اتاق 24 ساعته استفاده کنید. 

خدمات 24 ساعته هتل پرسنل چند زبانه،اینترنت رایگان ، خشکشویی، خدمات کرایه تاکسی، صرافی، آرایشگاه، زمین بازی کودکان، نگهداری چمدان، آسانسور، اتاق های پا (بدون سیگار)،اتاقهای سیگار،و... همگی برای رفاه حال هرچه بیشتر مسافرین تعبیه شده است.

فاصله هتل تا فرودگاه آتاترک 18 کیلومتر می باشد.