هتل ویندام شانگهای باند ایست : هتل ویندام یکی از هتل های شیک و مدرن چهار ستاره در شهر شانگهای است که امکانات بسیاری را در اختیار میهمانان خود قرار میدهد از جمله سالن ارایشی، سالن ضیافت و کنفرانس، صرافی، فروشگاه هدایا و سوغاتی، صندوق امانات، خشکشویی و اتوشویی، نگهداری از کودکان، ترانسفر فرودگاهی، باغ، پذیرش شبانه روزی، سرویس دهی برای معلولین و افراد کم توان، تاکسی سرویس، پارکینک و اینترنت رایگان و ... .

هتل ویندام شانگهای باند ایست

اتاق های هتل ویندام شانگهای باند ایست

ویندام شانگهای باند ایست 482 اتاق داشته که روزانه نظافت شده و طراحی دکوراسیون زیبا و راحتی دارند. در طول روز میتوانید در اتاق خود در این هتل استراحت کرده بدون اینکه احساس ناراحتی کرده و یا کمبود امکاناتی را احساس کنید. در اتاق ها و سوئیت های این هتل چهار ستاره انواع امکانات مینی بار، سیستم تهویه هوا، اینترنت رایگان، لوازم بهداشتی و آرایشی، گاوصندوق، تلویزیون ماهواره ای، تلفن، سیستم گرمایشی و سرمایشی و ... ارائه میشود.

اتاق های هتل ویندام شانگهای باند ایست

امکانات رفاهی و رستوران های هتل ویندام شانگهای باند ایست

این هتل چهار ستاره، انواع سرگرمی های پینگ پنگ، بیلیارد و همینطور ورزشی و سالم مثل استخر، مرکز اسپا و ابگرم، حمام ترکی، ماساژ، سالن ورزشی، سونا و جکوزی و .. را برای میهمانان خود به عنوان خدمات رفاهی و سرگرم کننده ارائه میدهد. همینطور توریست ها و گردشگران تور چین میتوانند در رستوران های این هتل انواع غذاهای بین المللی و سنتی چین را میل کنند. 

امکانات رفاهی و رستوران های هتل ویندام شانگهای باند ایست