هتل ویلا روتانا دبی : این هتل چهار ستاره در منطقه شیخ زائد دبی قرار داشته و هتلی راحت و با امکانات پیشرفته ای میباشد. هتل ویلا روتانا دبی برای میهمانان و توریست های تور دبی اتومبیل کرایه داده و امکانات حمل و نقل مثل ترنسفر فرودگاهی و درون شهری ارائه میدهد. یکی از امکانات ویژه این هتل، زمین گلف است. هتل ویلا روتانا شبانه روزی پذیرش کرده و به 118 اتاق سرویس دهی میکند. رفتار کارکنان دوستانه بوده و با شما به چند زبان انگلیسی، ترکی و روسی صحبت میکنند. این هتل پارکینگ، اتاق های جلسه، خدمات خشکشویی، نگهداری از کودکان و اینترنت رایگان برای میهمانان ارائه میدهد.

هتل ویلا روتانا دبی

اتاق های هتل ویلا روتانا دبی

هتل ویلا روتانا دبی معروف ترین سوئیت های دبی را به خاطر چشم انداز برج العرب دارد. اتاق های و سوئیت های هتل ویلا روتانا دبی، خواب ها و نشیمن های بزرگی داشته و دکوراسیونی مدرن دارند. بعضی از اتاق ها و سوئیت ها مجهز به آشپزخانه هستند. امکاناتی که شامل این اقامتگاه های هتل ویلا روتانا دبی میشود مینی بار، حمام، میزکار، اینترنت رایگان، تلوزیون ماهواره ای، سرویس دهی شبانه روزی، نظافت روزانه، سیستم گرمایشی و سرمایشی، تلفن، لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان و سیستم تهویه هوا است.

اتاق های هتل ویلا روتانا دبی

رستوران های و امکانات رفاهی هتل ویلا روتانا دبی

نظرتان با کمی آفتاب گرفتن روی پشت بام هتل با چشم اندازی به سمت شهر چیست؟ هتل ویلا روتانا دبی روی پشت بام خود تراس آفتاب و استخری با منظره شهر داشته که البته در کنار آن یک کافی شاپ یا انواع غذاهای سبک و نوشیدنهای مختلف از شما پذیرایی میکنند. همینطور سونا و جکوزی، سالن بدنسازی و حمام بخار از دیگر امکانات رفاهی و سالم این هتل است. رستوران های هت ویلا روتانا نیز انواع و اقسام غذاهای محلی و بین المللی را برای میهمانان خود سرو میکند.

رستوران های و امکانات رفاهی هتل ویلا روتانا دبی

دسترسی های نزدیک به هتل ویلا روتانا دبی

توریست ها و گردشگران تور دبی، با اقامت در هتل ویلا روتانا دبی به راحتی میتوانند به برج خلیفه و دبی، دو تا از محبوب ترین مراکز تجاری و تفریحی در دبی با فاصله دویست متری دسترسی داشته باشند. همینطور دبی مدیا سنتر و اینترنت سنتر نیز در چهار کیلومتری از هتل قرار دارند. شما به راحتی و تنها با ده دقیقه پیاده روزی به ساحل عمومی خواهید رسید . فرودگاه بین المللی این شهر نیز از هتل ویلا روتانا دبی دوازده کیلومتر فاصله دارد.