هتل ویز پاتایا : این هتل در قسمت جنوبی شهر پاتایا قرار داشته، کارکنان حرفه ای و آموزش دیده هتل ویز برای میهمانان خود امکانات لوکس و منحصر بفردی از جمله ترانسفر فرودگاهی، فروشگاه هدایا و سوغاتی، خشکشویی و اتوشویی، پارکینگ و اینترنت بی سیم رایگان، کرایه اتومبیل و موتور، صندوق امانات، پذیرش و سرویس دهی شبانه روزی به میهمانان و توریست های تور تایلند، صرافی و تبدیل ارز، تاکسی سرویس، نگهداری از کودکان و ... ارائه می دهد.

هتل ویز پاتایا

اتاق های هتل ویز پاتایا

هتل سه ستاره ویز پاتایا، 44 اتاق با تراسی به سمت کوهستان داشته که هرکدام به دو دسته زیر تقسیم می شوند :

  • اتاق دلوکس با تخت دو نفره
  • اتاق دلوکس با 2 تخت جدا

همانطور که گفته شد، همه اتاق های این هتل تراس داشته و امکانات لوکسی از جمله مینی بار، تلویزیون ماهواره ای، تلفن خط مستقیم، چای ساز و قهوه ساز، سیستم تهویه هوا، سیستم گرمایشی و سرمایشی، اینترنت رایگان، لوازم بهداشتی و آرایشی، حمام اختصاصی، گاوصندوق و ... داخل خود دارند.

اتاق های هتل ویز پاتایا

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل ویز پاتایا

رستوران های هتل ویز پاتایا یکی از بهترین رستوران های هتل های سه ستاره در پاتایا است که برای میهمانان خود انواع و اقسام غذاهای آسیایی، محلی و بین المللی را سرو می کند. کافه هتل نیز، در کنار استخر روباز، روی پشت بام هتل ویز قرار داشته و نوشیدنی های محلی و مختلفی آماده میکند.

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل ویز پاتایا

دسترسی های نزدیک به هتل ویز پاتایا

این هتل فاصله یک کیلومتری تا خیابان واکینگ استریت، یک خیابان معروف که هر توریست و گردشگر تور پاتایا از آن دیدن کرده، همینطور سه کیلومتر تا دنیای زیر زمینی پاتایا و فاصله دو کیلومتری تا ساحل معروف جومتین دارد. فاصله بین هتل ویز پاتایا تا فرودگاه بین المللی 87 کیلومتر میباشد.