هتل وودلندز پاتایا تایلند : هتل چهار ستاره وودلندز پاتایا تایلند در یکی از دنج ترین و بهترین مناطق این شهر قرار داشته و برای توریست ها و گردشگران تور تایلند اقامت بسیار خوب و آرامی را محیا می کند. خدمات ارائه شده این هتل برای میهمانان تور تایلند شامل اینترنت بی سیم و پارکینگ اختصاصی، کرایه اتومبیل، ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، نگهداری از کودکان، صرافی، خشکشویی و اتوشویی، سالن کنفرانس و همایشات، صندوق امانات، نگهداری از چمدان ها، آسانسور، پذیرش و سرویس دهی 24 ساعته و ... می باشند.

هتل وودلندز پاتایا تایلند

اتاق های هتل وودلندز پاتایا تایلند

هتل وودلندز پاتایا تایلند به طور کلی 135 اتاق دارد. این 135 اتاق، همگی از سمت تراس های اختصاصی خود به دریا و استخرها چشم انداز خوبی دارند. از جمله امکانات ارائه شده در اتاق ها میتوان به سیستم تهویه هوا، مینی بار، لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، حمام اختصاصی، اینترنت بی سیم رایگان، سیستم گرمایشی و سرمایشی، تلویزیون ماهواره ای، سرویس دهی شبانه روزی و ... اشاره کرد.

اتاق های هتل وودلندز پاتایا تایلند

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل وودلندز پاتایا تایلند

امکانات رفاهی و بسیار خوب این هتل برای توریست ها و گردشگران تور تایلند شامل سالن ماساژ و اسپا، سالن ورزشی، استخر روباز، سونا و جکوزی و ... می باشند. و اما رستوران های هتل به صورت تمام وقت برای میهمانان تور تایلند خود انواع و اقسام غذاهای تایلندی، بین المللی، فرانسوی و ... را با نوشیدنی های مختلف سرو می کنند.

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل وودلندز پاتایا تایلند

دسترسی های نزدیک به هتل وودلندز پاتایا تایلند

هتل وودلندز چهار ستاره تا مرکز شهر پاتایا پانصد متر فاصله دارد. باغ های استوایی نیز دور و اطراف این هتل را فراگرفته و فضای بسیار زیبایی را ایجاد کرده اند. سوپر مارکت های بسیار، نزدیک به این هتل قرار دارند و همینطور که جاذبه های گردشگری خوبی مثل میدان دلفین و خیابان ناکلوا در کنار این هتل قرار دارند.