هتل وودلند پاتایا تایلند : این هتل چهار ستاره در قسمت شمالی شهر پاتایا، ابتدای خیابان ناکلوا در کنار میدان دلفین قرار داشته و نسبت به دیگر هتل های چهار ستاره پاتایا، موقعیت مکانی دنج و بسیار خوبی دارد که باعث شده تا میهمانان و توریست های تور تایلند با اقامت در آن احساس راحتی کنند. هتل وودلند پاتایا تایلند هتل لوکس و بسیار خوبی است که خدمات مدرنی از جمله سریس دهی و پذیرش شبانه روزی، سالن کنفرانس و مراسمات، اینترنت بی سیم رایگان، سرو نوشیدنی در لابی، روزنامه رایگان در لابی، کرایه اتومبیل، خشکشویی و اتوشویی، ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، نگهداری از کودکان، صرافی، صدوق امانات، سالن آرایشی، پارکینگ اختصاصی، فروشگاه هدایا و سوغاتی، آسانسور، حمل و نگهداری از چمدان ها، ممنوعیت ورود حیوانات خانگی و ... برای میهمانان تور تایلند خود ارائه میدهد.

هتل وودلند پاتایا تایلند

اتاق های هتل وودلند پاتایا تایلند

هتل وودلند پاتایا تایلند در مجموع 135 اتاق و سوئیت داشته که به چند دسته زیر تقسیم می شوند :

  • اتاق های استاندارد
  • اتاق های دو تخته
  • اتاق های سه تخته
  • اتاق های چهار تخته
  • اتاق های کانکت
  • اتاق های دولوکس
  • اتاق های مخصوص مهمان
  • سوئیت ها

اتاق ها و سوئیت های هتل وودلند پاتایا تایلند دارای تراس اختصاصی به سمت دریا و یا استخر هستند. خدمات و امکانات مشابه بین اتاق های هتل وودلند پاتایا تایلند شامل سرویس دهی شبانه روزی، سیستم گرمایشی و سرمایشی، مینی بار، حمام اختصاصی، تلویزیون ماهواره ای، سیستم تهویه هوا، لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، نظافت روزانه، گاوصندوق، دی وی دی پلیر، چای ساز و قهوه ساز، اینترنت بی سیم رایگان و ... می باشند.

اتاق های هتل وودلند پاتایا تایلند

امکانات رفاهی و رستوران های هتل وودلند پاتایا تایلند

در رستوران و کافه هتل وودلند پاتایا تایلند انواع غذاهای بین المللی، محلی، تایلندی، شیرینی های فرانسوی، ایتالیایی و ... همراه با نوشیدنی های مختلف گرم و سرد برای میهمانان و توریست های تور تایلند ارائه می شوند. صبحانه ها نیز هر روز صبح به صورت روزانه سرو می شوند. امکانات سرگرم کننده ای که میهمانان از آن ها برخوردارند شامل سونا و جکوزی، استخر روباز، ماساژ، ورزش های آبی، اسپا، سالن بدنسازی و ... می باشند.

امکانات رفاهی و رستوران های هتل وودلند پاتایا تایلند

دسترسی های نزدیک به هتل وودلند پاتایا تایلند

از این هتل چهار ستراه تا باغ های استوایی اطراف پیاده روی کوتاهی فاصله است. مرکز شهر پاتایا نیز در فاصله پانصد متری از هتل وودلند پاتایا تایلند قرار گرفته است. سوپرمارکت ها و مراکز تجاری فاصله بسیا کمی با هتل دارند. همینطور از هتل تا ساحل تنها هفت دقیقه پیاده روی است. از هتل وودلند پاتایا تا فرودگاه بین المللی، یک ساعت با ماشین راه است.