هتل ونیزیا پلازو ایروان ارمنستان : هتل ونزیا پلازو یک هتل مجلل و باشکوه در کشور ارمنستان و شهر ایروان است. در این هتل بسیار زیبا بهترین و جامع ترین سرویس ها و خدمات در اختیار میهمانان تور ارمنستان قرار می گیرد. هتل ونزیا پلازو انتخاب هر فرد باسلیقه ای است که به جستجوی اقامتگاه شیک با سطح امکانات بالا می پردازد. ساختمان هتل ونزیا پلازو به سبک کلاسیک و به گونه ای بسیار باشکوه طراحی شده است. نمای بیرونی ساختمان از آجر و سنگ تشکیل شده و به معماری قرون وسطی شباهت زیادی دارد. وجود مناره ها و سقوف هرمی شکل آن کاملا با طراحی های کلاسیک هم‌خوانی دارد. بدون اغراق می توان ساختمان هتل ونزیا پلازو را در زمره مکانی هایی دانست که از تماشای آن در شهر ایروان لذت خواهید برد.  خدمات عمومی هتل  ونزیا پلازو در سطح بسیار خوبی قرار دارد. خدمات لباسشویی، خشک شویی و اتوکشی در این هتل به صورت رایگان انجام می گیرد. همچنین وجود پارکینگ اختصاصی و رایگان بسیاری از نگرانی ها را از گردشگرانی که با اتومبیل سفر کرده اند، دور می کند. رستوران هتل نیز در وعده های غذایی مختلف آماده ارائه ی خدمت به میهمانان هتل و پذیرایی از آنها است. منوی غذایی این رستوران متنوع بوده و انواع غذاهای اروپایی و غذاهای مختلف ارمنی در آن سرو می شود.

 هتل ونیزیا پلازو ایروان ارمنستان

اتاق های هتل ونیزیا پلازو ایروان ارمنستان

لابی هتل ونزیا پلازو بسیار زیبا و باشکوه دکور و تزئین شده است. نمای رومی و کلاسیک در جای جای لابی به چشم می خورد و حس بسیار خوبی را به انسان منتقل می کند. دکوراسیون داخلی اتاق ها نیز به بهترین نحو و کاملا متناسب با نمای بیرونی انجام شده است. در تمامی اتاق ها امکانات حرارتی و برودتی قرار داده شده و اشخاص می توانند تمام نیازهای شخصی خود را مرتفع سازند. سیستم گرمایش و سرمایش، تهویه مطبوع، تلویزیون، یخچال، چای ساز و قهوه ساز، سشوار و وسایل حمام بخشی از این امکانات هستند. وجود حمام اختصاصی به همراه وان و دوش در تمام اتاق های هتل، احساس رضایت بخشی به میهمانان می دهد. لازم به ذکر است که در برخی اتاق های هتل ونزیا پلازو فضای جداگانه ای به نشیمن اختصاص داده شده است.

 اتاق های هتل ونیزیا پلازو ایروان ارمنستان

امکانات رفاهی هتل ونیزیا پلازو ایروان ارمنستان

هتل ونزیا پلازو امکانات بسیاری دارد که میهمانان هتل می توانند  در صورت تمایل از آنها استفاده کنند. بهره گیری از این امکانات بدون شک اقامت در ایروان را برای شما دلچسب تر خواهد کرد. یک استخر سرپوشیده در هتل وجود دارد که از دو جهت برای گردشگران لذت بخش است. اول آب تنی کردن و بازیابی انرژی برای ادامه سفر و دوم تماشای نقوش برجسته و زیبایی که دیوارهای ساختمان استخر را تزئین کرده اند. علاوه بر استخر، هتل از سونا و جکوزی نیز برخوردار است. پیشنهاد می شود در صورتی که اقامت در این هتل را انتخاب می کنید، حتما از خدمات ماساژ بهره ببرید که یک دوپینگ طبیعی محسوب می شود. از سایر امکانات هتل می توان به وجود اینترنت رایگان در لابی و دورن هر اتاق، مینی بار و کافی شاپ اشاره کرد.

 امکانات رفاهی هتل ونیزیا پلازو ایروان ارمنستان

دسترسی های نزدیک به هتل ونیزیا پلازو ایروان ارمنستان

هتل ونزیا پلازو از نظر دسترسی به مرکز شهر، اماکن تاریخی و تفریحی و همچنین مرکز حمل و نقل بین المللی موقعیت کاملا مناسبی دارد. فاصله هتل از فرودگاه بین المللی زوارتنوتز 15 کیلومتر بوده و پس از طی مسافت کوتاهی می توانید در هتل اقامت کرده و خستگی راه را از تن خود بیرون کنید. بعد از یک حمام گرم و کمی استراحت بهتر است خود را برای بازدید از باغ وحش تماشایی ایروان آماده کنید که تنها 500 متر با هتل ونزیا پلازو فاصله دارد. همچنین هر زمانی که بخواهید می توانید به مراکز خرید و فروشگاه های ایروان سر بزنید؛ چرا که تنها مسافت 4 کیلومتری بین هتل و مرکز شهر وجود دارد.