هتل وستین کوالالامپور مالزی : هتل پنج ستاره وستین در قسمت مرکزی کوالالامپور قرار داشته و در سال 2003 ساخته شده است. این هتل به طور کلی 35 طبقه با 443 اتاق و سوئیت دارد. برای توریست ها و گردشگران تور مالزی در این هتل خدماتی نظیر اینترنت بی سیم رایگان، کرایه اتومبیل، پارکینگ اختصاصی، ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، خشکشویی و اتوشویی، نگهداری از کودکان، آسانسور، صندوق امانات، صرافی، سرویس دهی و پذیرش شبانه روزی، سالن کنفرانس و جلسات، انبار داری، خدمات خانه داری، نظافت روزانه، سالن ارایشی و ... ارائه شده اند.

 هتل وستین کوالالامپور مالزی

اتاق های هتل وستین کوالالامپور مالزی

هتل وستین کوالالامپور مالزی در مجموع 443 اتاق و سوئیت داشته که به چند دسته زیر تقسیم می شوند :

  • اتاق های دلوکس
  • اتاق های پریمیر
  • اتاق های اجرایی
  • سوئیت های وستین
  • سوئیت های پرزیدنت
  • سوئیت های چیرمن
  • سوئیت های اجرایی
  • اتاق های مخصوص معلولین

تمام اتاق ها و سوئیت های این هتل پنج ستاره بسیار زیبا و با استفاده از رنگ های گرم که آرامش دهنده هستند طراحی شده اند. از مبلمان مدرن و تختخواب های راحت و استاندار در داخل اتاق ها استفاده شده است. پنجره این اتاق ها به سمت شهر چشم انداز داشته و آنقدر بزرگ هستند که نور مناسبی را وارد اتاق ها می کنند. سرویس دهی ها در هر ساعت از شبانه روز برای توریست ها و گردشگران تور ارزان مالزی ارائه شده و از امکاناتی که داخل اتاق ها موجود هستند میتوان به لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، نظافت روزانه، تلویزیون ماهواره ای، سیستم تهویه هوا، مینی بار یا یخچال، اینترنت بی سیم رایگان، گاوصندوق، سیستم گرمایشی و سرمایشی، حمام اختصاصی و ... اشاره کرد.

اتاق های هتل وستین کوالالامپور مالزی

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل وستین کوالالامپور مالزی

این هتل کلا شش رستوران داشته که منوی غذایی آنها شامل انواع و اقسام غذاهای چینی، ایتالیایی، آمریکای لاتین و بین المللی می باشند. از جمله امکانات رفاهی و سرگرم کننده این هتل برای میهمانان و توریست های تور لحظه آخری مالزی شامل سالن بازی برای کودکان، اسپا و ماساژ، استخر روباز، پلی استیشن، سونا و جکوزی، سالن بدنسازی و ... هستند.

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل وستین کوالالامپور مالزی

دسترسی های نزدیک به هتل وستین کوالالامپور مالزی

از این هتل پنج ستاره تا مراکز خرید معروف و نزدیک مثل پاویلیون، لات ده و سونگی وانگ تنها چند قدم فاصله است. همینطور برج های دوقلوی پتروناس نیز در فاصله دو کیلومتری از هتل می باشند. از هتل وستین کوالالامپور مالزی تا فرودگاه بین المللی 75 کیلومتر فاصله است.