هتل ورسای دبی : هتل سه ستاره ورسای در یکی از پرطرفدارترین منطقه های دبی، دیره قرار داشته، منطقه ای که برای علاقه مندان به خرید مثل بهشت است. این هتل سه ستاره که به تازگی نیز مورد بازسازی قرار گرفته، توانسته طرفداران بسیاری از توریست ها و گردشگران تور دبی را به سمت خود جذب کند. از امکانات و خدمات ارائه شده در این هتل برای میهمانان میتوان خشکشویی و اتوشویی، نگهداری از کودکان، صندوق امانات، صرافی، ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، کرایه اتومبیل، پارکینگ اختصاصی، اینترنت بی سیم رایگان، سرویس دهی و پذیرش شبانه روزی، نظافت روزانه، سالن کنفرانس و جلسات، سالن آرایشی، آسانسور و ... را نام برد.

هتل ورسای دبی

اتاق های هتل ورسای دبی

هتل ورسای دبی در مجموع دارای 84 اتاق و سوئیت در شش اتاق بوده که همگی بزرگ هستند و شامل سرویس دهی شبانه روزی می باشند. این 86 اتاق و سوئیت هتل به چند دسته زیر تقسیم می شوند :

  • اتاق های استاندارد
  • اتاق های بدون سیگار
  • سوئیت های خانوادگی

در اتاق ها و سوئیت های این هتل سه ستاره امکانات بسیار خوبی فراهم شده تا میهمانان و توریست های تور لحظه آخری دبی اقامتی خوب و بی نظیر را تجربه کنند، این امکانات بروز شامل سیستم گرمایشی و سرمایشی، تلویزیون ماهواره ای، حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، مینی بار، نظافت روزانه، تلفن، چای ساز و قهوه ساز، اینترنت بی سیم رایگان، سیستم تهویه هوا، میز مطالعه و ... می باشند.

اتاق های هتل ورسای دبی

امکانات رفاهی و رستوران های هتل ورسای دبی

این هتل سه ستاره نایت کلاب های بسیار داشته و روی پشت بام خود دارای استخر روباز و کافه بار است. از دیگر امکانات رفاهی آن میتوان به سونا و جکوزی اشاره کرد. در رستوران هتل ورسای دبی انواع و اقسام غذاهای بین المللی، محلی، عربی، دریایی و ... همراه با نوشیدنی های مختلف گرم و سرد برای میهمانان و توریست های تور ارزان دبی سرو می شوند.

امکانات رفاهی و رستوران های هتل ورسای دبی

دسترسی های نزدیک به هتل ورسای دبی

هتل ورسای سه ستاره از ایستگاه متروی دیره پانصد متر فاصله دارد. مراکز خرید این منطقه از جمله مرکز خرید سیتی سنتر دیره، مرکز تجاری جهانی و برج العرب نهایت دو کیلومتر تا هتل فاصله دارند. بازار طلا، بازار ادویه ونهر دبی نیز بسیار نزدیک به هتل هستند. از این هتل تا مرکز شهر دبی یازده کیلومتر و تا فرودگاه بین المللی چهار کیلومتر فاصله است.