هتل وایت هاوس تفلیس : هتل سه ستاره وایت هاوس تفلیس در سال 2015 افتتاح شده و بسیاری از امکانات و خدمات آن بروز و مدرن هستند. پرسنل حرفه ای و آموزش دیده این هتل به صورت 24 ساعته از توریست ها و گردشگران تور گرجستان پذیرایی می کنند. برای راحتی میهمانان، اینترنت بی سیم به صورت رایگان در تمام مکان های عمومی ارائه شده است. از خدماتی که در این هتل ارائه شده میتوان ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، پارکینگ اختصاصی، سرویس دهی شبانه روزی، خشکشویی و اتوشویی، نگهداری از کودکان، فروشگاه هدایا و سوغاتی، سالن کنفرانس و جلسات، سالن آرایشی و ... را نام برد.

هتل وایت هاوس تفلیس

اتاق های هتل وایت هاوس تفلیس

هتل وایت هاوس تفلیس به طور کلی دارای سی اتاق و سوئیت است. سوئیت های آن بسیار راحت و دلباز هستند. سی اتاق هتل وایت هاوس به چند دسته زیر تقسیم می شوند :

  • اتاق های استاندارد
  • اتاق های خانوادگی
  • سوئیت های ویژه

نشیمن اتاق ها از جمله سوئیت های این هتل سه ستاره بزرگ بوده و تمام لوازم و دکوراسیون انها بسیار مدرن و شیک هستند. از جمله خدمات و امکاناتی که داخل این اتاق ها به میهمانان و توریست های تور ارزان گرجستان فراهم شده میتوان به سیستم تهویه هوا، مینی بار، تلویزیون ماهواره ای، نظافت روزانه، حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، تلفن، سیستم گرمایشی و سرمایشی، سرویس دهی و پذیرش شبانه روزی، اینترنت بی سیم رایگان و ... اشاره کرد.

اتاق های هتل وایت هاوس تفلیس

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل وایت هاوس تفلیس

این هتل یک رستوران داشته که در آن انواع و اقسام غذاهای بین المللی، محلی، گرجی و ... همراه با نوشیدن های مختلف گرم و سرد برای میهمانان و توریست های تور لحظه اخری گرجستان سرو می شوند. امکانات رفاهی و سرگرم کننده هتل وایت هاوس تفلیس شامل باغ، بازی هایکینگ و تنیس روی میز می باشند.

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل وایت هاوس تفلیس

دسترسی های نزدیک به هتل وایت هاوس تفلیس

هتل واست هاوس سه ستاره در تفلیس، از سالن تئاتر باله و اپرای روستاولی هشت کیلومتر و از میدان فریدام نه کیلومتر فاصله دارد. از هتل وایت هاوس تفلیس تا فرودگاه بین المللی نوزده کیلومتر فاصله است.