هتل وانیلا باتومی : هتل وانیلا این شهر بیست اتاق به همراه خدمات شبانه روزی برای توریست ها و گردشگرن تور لحظه آخری گرجستان دارد. هتل وانیلا باتومی در این چند سال اخیر در نظرسنجی ها بهترین امتیاز را گرفته.  این هتل چهار ستاره برای راحت تر کردن رفت و آمد میهمانان ترنسفر فرودگاهی و درون شهری داشته و شبانه روزی پذیرش میکند. همینطور در لابی و مکان های عمومی این هتل سرویس اینترنت رایگان دارد. هتل وانیلا باتومی خدمات نگهداری از کودکان، لباسشویی، سالن کنفرانس، استخر سرپوشیده، سونا و جکوزی و رستوران هایی با انواع و اقسام غذاهای گرجی و بین المللی دارد.

هتل وانیلا باتومی

اتاق های هتل وانیلا باتومی

اتاق ها و سوئیت های این هتل تراس های اختصاصی رو به شهر داشته و بسیار دلباز و بزرگ هستند. با اینکه سیگار کشیدن در سراسر هتل ممنوع بوده اما به اتاق های مخصوص سیگار و بدون سیگار برای راحتی تمامی میهمانان و توریست های تور گرجستان ارائه میشود. در همه اتاق های این هتل دارای امکانات و خدماتی مثل مینی بار، حمام اختصاصی، سیستم تهویه هوا، تلوزیون، مبلمان، لوازم آرایشی و بهداشتی و اینترنت رایگان میباشد.

اتاق های هتل وانیلا باتومی

دسترسی های نزدیک به هتل وانیلا باتومی

با اقامت در هتل وانیلا بهترین دسترسی ها را به سمت جذاب ترین جاذبه های گردشگری این شهر خواهید داشت از جمله بلوار ساحلی، مجسمه میدیا، ساحل و دریای سیاه که تنها ده دقیقه تا آن ها راه است. همینطور از هتل وانیلا تا وسایل حمل و نقل مثل ایستگاه قطار  Makhinjauri سه کیلومتر و تا فرودگاه بین المللی این شهر چهار کیلومتر فاصله دارد.