هتل هیلتون گوانجو بیون چین : هتل هیلتون گوانجو یکی از شعبه های هتل های زنجیره ای هیلتون است. این هتل 5 ستاره به عنوان یکی از برترین هتل ها در شهر گوانجو شناخته می شود و کیفیت فوق العاده ای را به خود اختصاص داده است. به نظر می رسد در بین هتل های هیلتون در شرق آسیا، هتل هیلتون گوانجو در بهترین شرایط قرار داشته باشد. یکی از مهمترین و خاص ترین ویژگی هایی که می توان به هتل هیلتون گوانجو نسبت داد، منظره زیبایی است که از اتاق های این هتل قابل مشاهده است. این هتل زیبا در یکی از بهترین قسمت ها در منطقه واندا پلازا بنا شده است و به همین جهت در یک موقعیت مکانی خاص قرار دارد.

هتل هیلتون گوانجو بیون چین

اتاق های هتل هیلتون گوانجو بیون چین

اتاق های هتل هیلتون نیز کیفیت بالایی دارند. سیستم تهویه مطبوع فوق العاده عالی، هوایی مطبوع را دردرون اتاق برای شما ایجاد می کند. همچنین تمامی اتاق ها شامل تلویزیون 42 اینچ، دستگاه MP3 و مینی بار هستند. علاوه بر این اتاق ها دارای حمام مجلل و شیک و همچنین دارای وان بزرگ و سشوار هستند.

اتاق های هتل هیلتون گوانجو بیون چین

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل هیلتون گوانجو بیون چین

هتل هیلتون همچنین دارای استخر سرپوشیده به مساحت 25 متر مربع، باشگاه بدنسازی با خدمات 24 ساعته و سالن ماساژ و اسپا است. مطمئن باشید پس از یک روز پربار در گشت زنی در شهر پرجاذبه گوانجو، امکانات ورزشی و تفریحی این هتل می تواند روز شما را تکمیل کند. البته برای کودکان نیز زمین اختصاصی بازی در نظر گرفته شده تا اگر به همراه خود کودک دارید، اوقات او را در هتل هیلتون گوانجو با بازی های سرگرم کننده پر کنید. اگر قصد دارید غذای خود را در هتل سرو کنید، پیشنهاد های متعددی در پیش روی شما قرار دارد. هتل هیلتون گوانجو دارای 6 رستوران، کافه و سالن غذاخوری است که هر کدام از آن ها انواع غذاهای بین الملل و چینی را در اختیار مسافران قرار می دهند. رستوران هتل هیلتون سعی کرده تا با استفاده از شف های حرفه ای و متخصص، بهترین کیفیت غذا را در اختیار میهمانان و مسافران تور گوانجو قرار دهد. رستوران "احساسات Senses" انواع غذاهای بین المللی را به صورت سلف سرویس و منو باز در اختیار افراد قرار می دهد. یکی دیگر از رستوران های این هتل 5 ستاره گوانجو، رستوران قرمز Red است که در آن انواع غذای چینی سرو می شود. صرف چایی در کافه Clouds و خوردن شیرینی های جور وا جور در رستوران Jam و لذت طعم انواع کوکتل در بار Rocks نیز می تواند تجربه های فوق العاده ای در طول اقامت در هتل هیلتون باشد.

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل هیلتون گوانجو بیون چین

دسترسی های نزدیک به هتل هیلتون گوانجو بیون چین

فاصله هتل هیلتون با فرودگاه بین المللی گوانجو باعث می شود تا این فاصله خیلی زود طی شود. این هتل تا فرودگاه تنها 20 دقیقه فاصله دارد. البته اگر با تور چین به این شهر سفر کنید، ترانسفر فرودگاهی شما را از فرودگاه به هتل هیلتون خواهد رساند. فاصله کوتاه هتل هیلتون با ایستگاه MRT دسترسی افراد به جای جای شهر گوانجو را ساده تر ساخته است. دسترسی ساده تر آن هم با وسایل نقلیه عمومی، نوید سفری کم هزینه تر را به مسافران تور چین می دهد. فرقی نمی کند برای بازدید از نمایشگاه گوانجو به این شهر سفر کرده اید یا سفر شما کاملا توریستی است؛ دسترسی به شهر اهمیت بالایی برای شما خواهد داشت که این هتل این مورد را در اختیار شما قرار داده است. برای افرادی که تور گوانجو را برای شرکت در نمایشگاه های این شهر انتخاب می کنند، هتل هیلتون گوانجو یکی از بهترین گزینه ها است. فاصله کوتاه 20 دقیقه ای تا مرکز نمایشگاه Pazhou رفت و آمد به این مرکز نمایشگاهی را ساده تر می کند. از این نظر هتل هیلتون یکی از گزینه های فوق العاده به حساب می آید.