هتل هوریزون کارون بیچ پوکت : هتل چهار ستاره هوریزون کارون بیچ پوکت از ساحل اختصاصی خود چهار دقیقه فاصله دارد. این هتل برای میهمانان تور تایلند خود امکانات لوکس و پیشرفته بسیاری ارائه داده مثل ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، کرایه اتومبیل، صرافی، صندوق امانات، فروشگاه هدایا و سوغاتی، کتابخانه، اینترنت بی سیم رایگان، نگهداری از کودکان، خشکشویی و اتوشویی، سالن کنفرانس و جلسات، سالن آرایشی، حمل و نگهداری از چمدان ها و ... . پرسنل و کارکنان این هتل به زبان های ترکی، انگلیسی و روسی مسلط بوده و میهمانان را به صورت شبانه روزی پذیرش کرده و به آن ها سرویس دهی می کنند.

هتل هوریزون کارون بیچ پوکت

اتاق های هتل هوریزون کارون بیچ پوکت

هتل هوریزون کارون بیچ پوکت به طور کلی دارای 160 اتاق و سوئیت بوده که به چند دسته زیر تقسیم می شوند :

  • اتاق های استاندارد
  • اتاق های دو تخته
  • اتاق های سه تخته
  • اتاق های خانوادگی
  • سوئیت های اختصاصی

دکوراسیون اتاق ها به شکل مدرن آسیایی بوده و فضای آن ها بسیار تمیز و بزرگ بوده است. تراس اتاق ها نیز رو به دریا، باغ و یا استخر هستند. اینترنت بی سیم به صورت رایگان در اختیار تمام میهمانان و توریست های تور ارزان آنتالیا ارائه و از دیگر امکانات ارائه شده برای آن ها میتوان به سیستم تهویه هوا، گاوصندوق، سیستم گرمایشی و سرمایشی، چای ساز و قهوه ساز، سرویس دهی شبانه روزی، مینی بار، میز مطالعه، حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان و ... اشاره کرد.

اتاق های هتل هوریزون کارون بیچ پوکت

امکانات رفاهی و رستوران های هتل هوریزون کارون بیچ پوکت

هتل هوریزون کارون بیچ پوکت دو رستوران بوردر تاون و یک رستوران هندی به اسم بالوچی دارد. در این دو رستوران انواع و اقسام غذاهای بین المللی، محلی و تایلندی برای میهمانان و توریست های تور لحظه آخری تایلند ارائه شده است. امکانات رفاهی و سرگرم کننده ارائه شده در این هتل چهار ستاره شامل دو استخر روباز، زمین بازی و استخر مخصوص کودکان، سونا و جکوزی، سونا و جکوزی، اسپا و ماساژ، سالن بدنسازی و ... می باشند.

امکانات رفاهی و رستوران های هتل هوریزون کارون بیچ پوکت

دسترسی های نزدیک به هتل هوریزون کارون بیچ پوکت

از این هتل چهار ستاره تا ساحل معروف پاتونگ پوکت پانزده دقیقه و تا مرکز شهر بیست کیلومتر فاصله است.