هتل هری این مرتر استانبول : هتل پنج ستاره هری این مرتر در منطقه مرتر قرار دارد. کارکنان این هتل لوکس به زبان های انگلیسی، آلمانی، یونانی، اوکراینی، روسی و ... مسلط هستند. توریست ها و گردشگران تور استانبول با اقامت خود در این هتل از امکانات و خدماتی نظیر ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، سالن کنفرانس و جلسات، سالن آرایشی، خشکشویی و اتوشویی، نگهداری از کودکان، کرایه اتومبیل، تاکسی سرویس، صندوق امانات، صرافی، پارکینگ اختصاصی، خدمات مخصوص افراد معلول، آسانسور، حمل و نگهداری از چمدان ها، روزنامه رایگان در لابی، سالن برگزاری مراسمات، سرویس دهی و پذیرش شبانه روزی، اینترنت بی سیم رایگان و ... برخوردار خواهند بود.

هتل هری این مرتر استانبول

اتاق های هتل هری این مرتر استانبول

هتل هری این مرتر استانبول به طور کلی 148 اتاق و سوئیت داشته که به چند دسته زیر تقسیم می شوند :

  • اتاق های استاندارد
  • اتاق های سوپریور
  • اتا های اجرایی
  • اتاق های اجرایی دلوکس
  • اتاق های اجرایی کلاب

این هتل پنج ستاره اتاق هایی لوکس و بسیار مجهز داشته که همه آن ها به اینترنت بی سیم رایگان مجهز هستند. امکاناتی که میهمانان و توریست های تور ارزان استانبول در اتاق ها و سوئیت های این هتل دارند شامل سیستم تهویه هوا، مینی بار، تلویزیون ماهواره ای، تلفن، گاوصندوق، سیستم گرمایشی و سرمایشی، سرویس دهی شبانه روزی، چای ساز و قهوه ساز، نظافت روزانه، حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، میزمطالعه و ... می باشند.

اتاق های هتل هری این مرتر استانبول

امکانات رفاهی و رستوران های هتل هری این مرتر استانبول

امکانات رفاهی بسیار خوبی در هتل هری این مرتر استانبول ارائه شده تا میهمانان و توریست های تور لحظه آخری استانبول خود را با آن ها سرگرم کنند مثل استخر سرپوشیده، سالن بدنسازی، سونا و جکوزی، اسپا و ماساژ، استخر روباز، استخر مخصوص کودکان، پارک آبی، ساحل اختصاصی به همراه انواع ورزش های آبی، حمام ترکی، تنیس، بیلیارد، مرکز آبگرم، تیم انیمیشن، مینی گلف، بولینگ و ... . هتل هری این مرتر استانبول یک رستوران و دو کافه دارد. رستوران فلورا انواع و اقسام غذاهی بین المللی، محلی و مدیترانه ای سرو کرده و دو کافه دیگر نوشیدنی های محلی و بین المللی، و انواع کیک ها و کلوچه ها را ارائه میدهند.

امکانات رفاهی و رستوران های هتل هری این مرتر استانبول

دسترسی های نزدیک به هتل هری این مرتر استانبول

از این هتل پنج ستاره تا مرکز شهر و میدان تقسیم ده دقیقه و تا ایستگاه متروی مرتر 650 کیلومتر فاصله است. فرودگاه بین المللی از هتل هری این مرتر استانبول ده کیلومتر فاصله دارد.