هتل هدف ریزورت آلانیا : این هتل سال 2012 افتتاح شده و ساحل اختصاصی بسیار زیبایی دارد. علاوه بر این هر میهمان و توریستی که در این هتل اقامت داشته راضی از آن بیرون آمده. خدماتی که این هتل سه ستاره برای توریست ها و گردشگران تور آلانیا ارائه میده شامل پذیرش شبانه روزی، ترانسفر فرودگاهی، خدمات خشکشویی و اتوشویی، اینترنت رایگان، خدمات پزشکی، نگهداری از کودکان، پارکینگ، کرایه اتومبیل، سرویس دهی شبانه روزی و ... میباشد.

هتل هدف ریزورت آلانیا

اتاق های هتل هدف ریزورت آلانیا

این هتل سه ستاره 530 اتاق با بالکن های اختصاصی، خدمات نظافت روزانه و سرویس دهی شبانه روزی برای میهمانان و توریست های تور آلانیا ارائه میدهد. هرکدام از این اتاق ها دارای خدماتی مثل تلویزیون ماهواره ای، تلفن، تراس، حمام اختصاصی، مینی بار، سیستم تهویه هوا، گاوصندوق، سیستم گرمایشی و سرمایشی، اینترنت رایگان، لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان و ... میباشند.

اتاق های هتل هدف ریزورت آلانیا

رستوران ها و امکانات تفریحی هتل هدف ریزورت آلانیا

هتل هدف ریزورت، چهار رستوران با انواع و اقسام غذاهای محلی و بین المللی برای میهمانان دارد. همینطور با داشتن امکانات رفاهی و جذابی که داشته، به عنوان یکی از مراکز تفریحی در آلانیا برای توریست ها و گردشگران تور آلانیا شناخته میشود. این هتل سه ستاره امکانات تفریحی مثل پارک آبی با چهار سرسره، استخر روباز و سرپوشیده، ماساژ، مرکز اسپا و آبگرم، سونا و جکوزی، حمام ترکی، زمین بازی و برنامه های سرگرم کننده برای کودکان، زمین بازی تنیس، واترپلو، باغ، بازی هایی مثل دارت، بسکتبال، فوتبال، والیبال، ایروبیک، ژیمناستیک، تنیس و ... دارد.

رستوران ها و امکانات تفریحی هتل هدف ریزورت آلانیا

دسترسی های نزدیک به هتل هدف ریزورت آلانیا

با اقامت در هتل هدف ریزورت آلانیا تا مرکز شهر دوازده کیلومتر راه داشته، همینطور تا فرودگاه آنتالیا 100 کیلومتر و تا فرودگاه گازییانتب 35 کیلومتر فاصله خواهید داشت.