ایروان پایتخت ارمنستان است جاهای دیدنی زیادی دارد و برای همین افراد زیادی آن را برای مسافرت‌های خارجی انتخاب می‌کنند. ممکن است کسانی برای تجارت یا انجام امور بین‌المللی به این شهر سفر کنند. برای این اشخاص مهم است که بتوانند در هتلی نزدیک فرودگاه اقامت داشته باشند. ما در این مطلب می‌خواهیم دو مورد از هتل‌هایی که کمترین فاصله را با فرودگاه ایروان دارند به شما معرفی کنیم تا بتوانید بعداز رزرو پرواز تهران ایروان، محل اقامت مناسبتان را هم انتخاب کنید.

هتل لاتار

این هتل یکی از اولین پیشنهادها برای کسانی است که می‌خواهند در هتل نزدیک فرودگاه ایروان اقامت داشته باشند. این مجموعه، بسیار زیبا بوده و همه انتظارات شما را از یک اقامتگاه برطرف می‌کند. هتل لاتار 5 ستاره بوده و امکانات فوق‌العاده‌ای در آن تعبیه شده. این هتل لوکس سال 2006 افتتاح شد و برای این‌که میزان خدمات آن افزایش یابد، سال 2020 بهسازی‌هایی روی ساختمان آن انجام شد.

طراحان برای هتل لاتار یک استخر روباز و فضای سبزی وسیع طراحی کرده‌اند که لحظاتی به یاد ماندنی برای مهمانان فراهم شود. می‌توانید ساعاتی از شب‌های تابستان را در این فضای سبز بگذرانید و از فضای آرام و دل‌نشین آن لذت ببرید. هتل لاتار 2 طبقه بوده و 18 واحد اقامتی دارد، همین تعداد کم واحدها یکی از ویژگی‌های مهم این مجموعه به‌شمار می‌رود.

امکانات هتل

طبیعی است که انتظار امکاناتی فوق‌العاده از یک هتل 5 ستاره داشته باشید. در واحدهای اقامتی این هتل امکاناتی مانند تلویزیون، اینترنت، مینی‌بار، حمام (دوش یا وان)، سرویس بهداشتی، مبل، یخچال، چای‌ساز، آباژور، صندوق امانات، تلفن، سشوار، دمپایی، وسایل بهداشتی و... وجود دارد. شما می‌توانید از پنجره‌ واحدها، چشم‌اندازی منحصربه‌فرد از فضای سبز را تماشا کنید. بعضی از واحدهای هتل لاتار تراس دارد و می‌توانید با رفتن روی آن از تنفس هوای پاک لذت ببرید.

از جمله فضاهایی که در این هتل ساخته شده باید به رستوران، کافی‌شاپ، پارکینگ، زمین بازی کودکان، فضای سبز، خدمات زیبایی، سالن ماساژ، زمین بازی، سونا، باشگاه، لابی، سالن بیلیارد، فروشگاه، سالن همایش و... اشاره کنیم. با رفتن به لابی هتل می‌توانید به فضاها و امکاناتی مانند خدمات معلولین، پرینتر، فکس، فتوکپی، دستگاه واکس کفش، مبل، اینترنت، تلویزیون، مینی‌بار، آرایشگاه، خشکشویی، تنیس روی میز،  خدمات خانه داری، خدمات پزشکی، ترانسفر فرودگاهی، تاکسی سرویس و... دسترسی داشته باشید.

امکانات این هتل، بسیار بیشتر از موارد گفته شده است و با اقامت در آن متوجه تفاوت آن با دیگر هتل‌ها خواهید شد. اگر با پرواز تهران ایروان به این شهر می‌روید، پیشنهاد می‌کنیم حتما هتل لاتار را برای اقامت در آن انتخاب کنید، چون با امکانات فوق‌العاده و کارکنان کارکشته‌ای که دارد، اقامتی ایده‌آل را برایتان به ارمغان خواهد آورد.

موقعیت مکانی

هتل لاتار در فاصله کمی از جاذبه‌های گردشگری و مکان‌های مهم ایروان واقع شده تا مهمانان بتوانند در مدت زمان کمی به آن‌ها برسند. این هتل لوکس با فرودگاه بین‌المللی ایروان هم حدود 10 کیلومتر فاصله دارد. هتل لاتار در خیابان Silikyan پایتخت ارمنستان واقع شده است.

هتل کاکاسوس

یکی‌دیگر از هتل‌های لوکس ایروان، هتل کاکاساوس است. این هتل 5 ستاره 46 واحد اقامتی لوکس دارد که می‌توانید در آن‌ها اقامتی خاطره‌انگیز را تجربه کنید. این هتل لوکس سال 2014 افتتاح شده و به‌همین‌دلیل فضا، امکانات و خدمات آن نسبت به دیگر هتل‌ها به‌روزتر است. اگر می‌خواهید در اقامتی ارزان و درعین حال لوکس در ایروان داشته باشید، هتل کاکاسوس بهترین پیشنهاد برایتان محسوب می‌شود، چون این هتل ارزان‌ترین هتل 5 ستاره در ارمنستان به‌شمار می‌رود. در این هتل هزینه‌ای کمتر از اقامت در یک هتل 4 ستاره هم پرداخت می‌کنید، یعنی امکانات هتل 5 ستاره و قیمت هتل 3 ستاره!

این مقاله هم بخوانید :  راهنمای سفر ارزان با تور ارمنستان

امکانات

برای آسایش و رفاه بیشتر مهمانان، در هرکدام از واحدهای این هتل امکانات متعددی مانند تلویزیون، مینی‌بار، حمام (دوش یا وان)، لوازم بهداشتی، سشوار، لوازم اصلاح، دمپایی، مبل، چای‌ساز، آّباژور، سینک، وسایل آشپزی، سیستم تهویه مطبوع و اطفا حریق و... وجود دارد. تعداد زیادی از واحدهای اقامتی هتل کاکاسوس بالکن دارند تا بتوانید چشم‌اندازی دلنشین از باغ اختصاصی هتل را مشاهده کنید.

فضاهایی مانند فضای سبز، لابی، رستوران، استخر روباز، سالن ورزشی، سالن کنفرانس، کافی‌شاپ، پارکینگ، مرکز خرید، باشگاه بدنسازی و... در ساختمان هتل وجود دارد. در لابی هتل کاکاسوس امکانات و خدماتی مانند پرینتر، فتوکپی، اتاق چمدان، فکس، تاکسی سرویس، تشریفات ویژه، خدمات برای معلولین، دستگاه واکس کفش، اینترنت، سرویس بهداشتی، مبل، تلویزیون، پذیرش 24 ساعته، صندوق امانات و... تعبیه شده است.

در باغ اختصاصی هتل امکانات ویژه‌ای در اختیار مهمانان قرار می‌گیرد تا برای پیک‌نیک نیازی به خارج شدن از هتل نداشته باشند. برای مثال در این محوطه باربیکیو، فضای چمن اختصاصی و زمین بازی کودکان وجود دارد. از اتاق‌های این هتل می‌توانید کوه‌های آرارات را مشاهده کنید که یک چشم‌انداز منحصربه‌فرد محسوب می‌شود.

موقعیت مکانی

از آن‌جایی که فاصله هتل تا فرودگاه برای کسانی که پرواز تهران ایروان را رزرو می‌کنند مسئله‌ای مهم به‌شمار می‌رود، بد نیست که به این مورد هم اشاره‌ای داشته باشیم. هتل کاکاسوس حدود 15 کیلومتر با فرودگاه بین‌المللی این شهر فاصله دارد و در مدت زمان کوتاهی می‌توانید به این مکان برسید. همچنین این هتل با زیباترین جاهای دیدنی ایروان هم فاصله کمی دارد. ما در این مطلب 2 مورد از هتل‌های لوکس ایروان که در فاصله کمی از فرودگاه این شهر واقع شده است را معرفی کردیم. خوشحال می‌شویم نظراتتان را درباره این هتل‌ها با ما به اشتراک بگذارید.