هتل های مقرون به صرفه استانبول : استانبول برای هر نوع سلیقه و البته بودجه ای اقامتگاه و هتل ارائه کرده است. این شهر شعب زیادی از هتل های معروف زنجیره ای در دنیا را در خود جای داده، از هتل های ارزان گرفته تا هتل های لوکس و گران، هتل های شیک و باکلاس امروزی و ... در استانبول پیدا خواهد شد. توریست ها و گردشگران تور استانبول میتوانند با انتخاب و بررسی دقیق محل اقامت خود، اقامت فوق العاده ای برای خود و خانواده شان رقم بزنند. 

هندان هتل استانبول "Hanedan Hotel"

اگر میخواهید به قسمت قدیمی شهر دسترسی راحتی داشته باشید، هتل هندان را به شما پیشنهاد می کنیم. این هتل چهار مالک داشته که باهم دوست هستند و با هم این هتل را اداره می کنند. همین موجب شده که هتل محیط صمیمی و جذابی داشته باشد. دکوراسیون داخلی هتل هندان ترکیبی از سبک دوران عثمانی و مدرنیته است. تمام اتاق ها و سوئیت های این هتل دارای سیستم تهویه هوا، مینی بار، کف پوش های چوبی، سیستم گرمایشی و سرمایشی و ... می باشند. همینطور این هتل دارای تراس پشت بامی بوده که از روی آن میتوان به دریای مرمره و مسجد زیبای ایاصوفیه چشم انداز داشت. 

هندان هتل استانبول "Hanedan Hotel"

هتل ورلد هوس استانبول "World House Hostel"

این دو هتل سه ستاره استانبول در منطقه شاخ طلایی یا گلدن هورن شهر ساخته شده است. هتل ورلد هوس، هتلی بسیار دلباز، مجهز و تمیز می باشد. این هتل برای توریست ها و میهمانان خود امکانات و خدمات بسیار خوبی ارائه میدهند. اقامت در این هتل برای توریست ها حتما ارزان قیمت خواهد بود. 

هتل ورلد هوس استانبول "World House Hostel"

هتل بیوک لوندرا استانبول "Büyük Londra Hotel"

هتل بیوک لوندرا، سال 1892 به عنوان اسکان مسفران قطار سریع السیر شرقی، قطاری که مسافت پاریس تا استانبول را طی می کرد، افتتاح شد. همینطور نویسنده معروف و بزرگ به نام ارنست همینگ نیز در زمان جنگ استقلال ترکیه به استانبول سفر کرده بود و در هتل بیوک لوندرا اقامت داشت. چوب های حکاکی شده شیشه های تزئین شده، صندلی های روی هم چیده شده، نشستن در لابی بار هتل، تماما شما را به یاد زمان های بسیار دور می اندازد. اتاق های این هتل با وجود امکانات و خدماتی که به توریست ها و گردشگران تور لحظه آخری استانبول ارائه میدهند، بسیار ارزان قیمت هستند اما یادگاری از دوران طلایی جهانگردی هستند. 

هتل بیوک لوندرا استانبول "Büyük Londra Hotel"

هتل سامو کت استانبول "Sumo Cat"

اولین بار هتل سامو کت استانبول که مربوط به قرن نوزدهم میلادی است، بوسیله چهار جوان به یک هتل تبدیل شد. این چهار جوان این خانه را به یک محیط شاد تبدیل کردند که دارای بهترین بار، کلوپ، گالری، رستوران و کافه در محله گالاتا می باشد. این هتل استانبول دارای سه اتاق خواب تک نفره و یک اتاق دو نفره بوده که روی دیوارهای آن نقاشی کشیده شده است. هتل سامو کت صبحانه ها را در بوفه هتل که در طبقه همکف قرار گرفته سرو می کند. 

هتل سامو کت استانبول "Sumo Cat"

مهمانسرای آگورا استانبول "Agora Guest House & Hostel"

این هتل استانبول در قسمت مرکزی شهر استانبول قرار دارد. برای کسانی که نمیخواهند هزینه زیادی برای اقامت خود بدهند و در مرکز شهر اقامت داشته باشند، آگورا بهترین گزینه است. این هتل یک سالن بسیار بزرگ برای استراحت داشته و تراسی پهن دارد که به سمت دریای مرمره چشم انداز دارد. امکانات و خدمات بسیاری در این هتل استانبول ارائه شده مثل لپتاپ، اینترنت بی سیم رایگان، تلویزیون ماهوراه ای، تخت دوبل، سیستم تهویه هوا و ... . این هتل ده اتاق دارد. بسیاری از توریست ها و گردشگران تور ارزان استانبول این هتل را برای اقامت خود انتخاب می کنند. 

مهمانسرای آگورا استانبول "Agora Guest House & Hostel"

چیرز هتل استانبول "Cheers Hostel"

در نزدیکی خیابان ابکیک، میتوان بسیاری از هتل های قسمت قدیمی شهر را پیدا کرد. خیابان ابکیک یکی از خیابان های توریستی شهر استانبول بوده و اقامت در ان مزیت های بسیار دارد. اتاق های هتل چیرز اتاق های چهار، شش، هشت و ده تخت تختخوابی بوده و دارای امکانات و خدمات بسیار خوبی مثل اینترنت بی سیم رایگان و ... می باشند. این هتل استانبول بسیار تمیز بوده کارکنان آن بسیار مهربان هستند. 

چیرز هتل استانبول "Cheers Hostel"