هتل های فیلیپین : فیلیپین از حدود 7107 جزیره تشکیل شده که هرکدام از این جزیره ها دیدنی ها و جاذبه های گردشگری خاص خودش را دارد. به همین دلیل هتل های بسیاری در این کشور ساخته شده تا در هر جزیره ای که میخواهید در این کشور اقامت داشته و لذت ببرید. به همین دلیل چند تا از هتل های فیلیپین که مورد تائید توریست ها و گردشگران قرار گرفته و مناسب بوده را برای شما معرفی میکنیم.

هتل بست وسترن بوراکای تراپیکس ریزورت فیلیپین

این هتل یکی از بهترین هتل های فیلیپین بوده که با ساحل های شنی سفید جزیره بوراکای فاصله بسیار کمی دارد. همینطور امکانات و خدمات ویژه ای هم به میهمانان خود میدهد که بین آنها اینترنت بی سیم به صورت رایگان عرضه میشود. هتل بست وسترن بوراکای تراپیکس ریزورت فیلیپین دو استخر روباز و سرپوشیده، ماساژ و سالن زیبایی، مرکز اسپا، ترانسفر فرودگاهی سالن کنفرانس کامل، سوپرمارکت در کنار هتل که به صورت شبانه روزی باز میباشد، داشته و به میهمانان خود ارائه میدهد. اتاق های هتل بست وسترن بوراکای تراپیکس ریزورت فیلیپین سرویس دهی شبانه روزی داشته و مجهز به سیستم تهویه هوا، اینترنت بی سیم رایگان، کفپوش چوبی، مینی بار، حمام و تراس اختصاصی هستند. یکی از بهترین رستوران های این هتل رستوران تروپیکافه که بهترین صبحانه ها را داشته و انواع غذاهای بین المللی و محلی را برای میهمانان خود سرو میکند.

هتل بست وسترن بوراکای تراپیکس ریزورت فیلیپین

هتل سوفیا بوراکای فیلیپین

این هتل نیز در جزیره معروف بوراکای قرار داشته و تا ساحل آن 10 دقیقه پیاده روی راه دارد. یکی از ویژگی های منحصر بفرد هتل سوفیا بوراکای فیلیپین، چشم انداز بسیار دیدنی است که به سمت اقیانوس دارد. همینطور امکانات و خدمات این هتل شامل ترانسفر رایگان به سمت ساحل سفید، اینترنت بی سیم رایگان، استخر روباز روی تپه، مرکز اسپا و ماساژ که البته هزینه جداگانه دارند، میز تور، رستوران های بین المللی و شبانه روزی با موزیک زنده میباشد. اتاق های هتل سوفیا بوراکای فیلیپین همگی منظره ای روب ه اقیانوس داشته و کفپوش چوبی دارند. سیستم تهویه هوا، چای ساز یا قهوه ساز، حمام اختصاصی، مینی بار، میز کار به همراه تلوزیون بزرگ از جمله امکانات داخلی اتاق های هتل سوفیا بوراکای فیلیپین میباشد.

هتل سوفیا بوراکای فیلیپین

هتل بوراکای اوشن کلاب بیچ ریزورت فیلیپین

یکی از دیگر از هتل های فیلیپین، هتل بوراکای اوشن کلاب بیچ ریزورت فیلیپین کیباشد. این هتل درست در ساحل جزیره بوراکای قرار داشته. اتاق های هتل بوراکای اوشن کلاب بیچ ریزورت فیلیپین با رنگ های مختلفی دکور شده اند و سرویس دهی به آنها به صورت 24 ساعته است. هر اتاق دارای یک مینی بار یا یخچال، تخت و مبلمان راحت، حمام مجهز، تهویه هوا و اینترنت رایگان میباشد. همینطور توریست ها و گردشگران تور فیلیپین میتوانند در صورت درخواست صبحانه را داخل اتاق میل کنند. از امکانات تفریحی هتل بوراکای اوشن کلاب بیچ ریزورت فیلیپین میتوان به غواصی در ساحل، قایق رانی، مرکز اسپا و ماساژ و میز تور را نام برد.

هتل بوراکای اوشن کلاب بیچ ریزورت فیلیپین

آمباسادور این پارادایس ریزورت فیلیپین

 آمباسادور این پارادایس ریزورت فیلیپین اتاق هایی با منظره زیبای اقیانوس دارند. پنجره این اتاق های بسیار بزرگ بوده که همین باعث ورود بیشتر نور به داخل اتاق میشود. فضای بسیار بزرگی داشته و حمام اختصاصی دارند. لوازم بهداشتی قرار داده شده در اتاق ها رایگان هستند. میهمانان میتوانند در اتاق خود به اینترنت رایگان هتل دسترسی داشته باشند. همچنین میتوانند در تراس نشسته و عصری دلپذیر را با نمای اقیانوس بگذرانند. از دیگر امکانات این اتاق ها، مینی بار، تلوزیون و یخچال میباشد. رستوران های آمباسادور این پارادایس ریزورت انواع غذاهای بین المللی و محلی، همینطور ایتالیایی را در کنار ساحل برای میهمانان خورد سرو میکند. پذیرش در آمباسادور این پارادایس ریزورت به صورت شبانه روزی خواهد بود و امکانات تفریحی این هتل بیشتر تفریحات آبی میباشد. استخر در کنار ساحل، ماساژ، سالن ورزشی مجهز  و ... .

آمباسادور این پارادایس ریزورت فیلیپین