هتل های ارزان دبی : دبی یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری بین کشورهای معروف دیگر بوده و سالانه بازدیدکنندگان بسیاری از سمت ایران دارد. از این رو هتل های لوکس و بی نظیری از دو ستاره تا هفت ستاره ارائه داده. میتوان با توجه به بودجه ای که دارید، اقامت بسیار خوبی را برای خود در دبی رقم بزنید. هرچند به نظر میرسد تمام هتل های این شهر پیشرفته گران باشند، اما در عین حال هتل های ارزان قیمت دو یا سه ستاره با قیمت و امکانات بسیار خوبی هم برای توریست ها و گردشگران تور دبی که قصد ندارند هزینه زیادی برای اقامتگاه خود کنند و امکانات خوبی و معقولی هم داشته باشند، دارد. در ادامه با لست تورز همراه باشید تا با هتل های ارزان دبی آشنا شوید :

هتل لواندر دبی

هتل سه ستاره لواندر دبی، یکی از هتل های متوسط در در مرکز شهر دبی بوده که 117 اتاق نیز دارد. این هتل هزینه متوسط یک شب اقامت با دو میلیون تومان داشته و امکانات و خدماتی که به میهمانان و توریست های تور ارزان دبی ارائه میدهد شامل سرویس دهی و پذیرش شبانه روزی، خشکشویی و اتوشویی، تراس اختصاصی، سالن آرایشی، سالن کنفرانس و جلسات، نگهداری از کودکان، ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، سیستم تهویه هوا، فروشگاه هدایا و سوغاتی، اینترنت بی سیم رایگان، رستوران، روزنامه رایگان در لابی، تلویزیون ماهواره ای، پارکینگ اختصاصی و ... می باشند. همینطور فاصله این هتل تا ایستگاه متروی الریگا ده دقیقه و تا فرودگاه بین المللی دبی پنج کیلومتر است.

هتل لواندر دبی

هتل سیتی استار دبی

یکی دیگر از هتل های ارزان قیمت دبی که مناسب و راحت برای توریست هاست، هتل سیتی استار سه ستاره است. این هتل سه ستاره امکانات رفاهی و سرگرم کننده بسیار خوبی نظیر استخر روباز، پارک آبی، سونا و جکوزی، سالن بازی کودکان، اسپا و ماساژ، تنیس، سالن بدنسازی و ... دارد. میهمانان و توریست های تور لحظه آخری دبی با اقامت خود در این هتل سه ستاره از مراکز خرید اصلی شهر فاصله بسیار کوتاهی داشته و ایستگاه مترو صلاح الدین نیز در فاصله چند قدمی با آنها می باشد. از هتل تا فرودگاه بین المللی سیتی استار نیز ده دقیقه فاصله است. هزینه یک شب اقامت در هتل سیتی استار حدود دو میلیون تومان می باشد. خدماتی که این هتل در ازای هزینه ارائه می کند شامل ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، حمام اختصاصی، رستوران بین المللی و محلی، سرویس دهی و پذیرش شبانه روزی، خشکشویی و اتوشویی، اینترنت بی سیم رایگان، فروشگاه هدایا و سوغاتی، پارکینگ اختصاصی، صندوق امانات، نگهداری از کودکان و ... می باشند.

هتل سیتی استار دبی

هتل ایبیس الرقه دبی

هتل ایبیس دو ستاره در منطقه الرقه نیز یکی از هتل های متوسط در دبی بوده که هزینه اقامت در آن شبی دو میلیون تومان است. توریست ها و گردشگران تور دبی لست تورز با اقامت خود در این هتل از متروی الرقه پنج دقیقه، از نهر و استادیوم تنیس نیز پنج کیلومتر فاصله خواهند داشت. هتل ایبیس الرقه به طور کلی دارای 280 اتاق و سوئیت بوده و از خدمات و امکاناتی که ارائه میدهد میتوان به سیستم تهویه هوا، محوطه مخصوص استعمال سیگار، سرویس دهی و پذیرش شبانه روزی، صندوق امانات، صرافی، تراس، رستوران با منوی متنوع، نگهداری از چمدان ها، ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، پارکینگ و اینترنت بی سیم رایگان، سیستم گرمایشی و سرمایشی، خدمات مخصوص معلولین، کرایه اتومبیل و ... اشاره کرد.

هتل ایبیس الرقه دبی

هتل سان اند سندز دبی

هتل سان اند سندز، هتل سه ستاره ای در خیابان الرقه بوده که هزینه اقامت در آن شبی هشتصد هزار تومان است. از هتل سان اند سندز تا مرکز خرید الغریر و ایستگاه یونیون پانزده دقیقه و تا فرودگاه بین المللی پنج کیلومتر فاصله است. اینترنت بی سیم و پارکینگ به صورت رایگان در هتل ارائه شده و از دیگر خدمات و امکانات آن میتوان استخر روباز، خشکشویی و اتوشویی، نگهداری از کودکان، سونا و جکوزی، تلویزیون ماهواره ای، سالن بدنسازی، کافی شاپ در فضای باز، آسانسور، تراس، سرویس دهی و پذیرش شبانه روزی، صندوق امانات، صرافی و ... را نام برد.

هتل سان اند سندز دبی

هتل دریم پالاس دبی

هتل دریم پالاس سه ستاره برای میهمانان خود امکانات و خدماتی نظیر استخر روباز، سالن کنفرانس، محوطه مخصوص استعمال سیگار، سرویس دهی و پذیرش شبانه روزی، خدمات مخصوص افراد معلول، سالن آرایشی، سونا، سالن بدنسازی، اتاق های خانوادگی، سرویس دهی و پذیرش شبانه روزی، خشکشویی و اتوشویی، ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، کرایه اتومبیل، اینترنت بی سیم رایگان، پارکینگ اختصاصی، نگهداری از چمدان ها، فروشگاه هدایا و سوغاتی، خدمتکار روزانه، سیستم تهویه هوا، صرافی، صندوق امانات و ... ارائه داده و دارای 154 اتاق و سوئیت می باشد. هزینه اقامت در این هتل شبی 850 هزار تومان است. از هتل دریم پالاس تا فرودگاهب بین المللی دبی پانزده دقیقه فاصله می باشد.  

هتل دریم پالاس دبی