هتل های 4 ستاره کیش : هتل های چهار ستاره در کیش، معمولا هتل هایی با امکانات و خدمات بسیار خوب در حد هتل های پنج ستاره هستند. بیشتر این هتل های چهار ستاره به مراکز تجاری و تفریحی، جاذبه های گردشگری و دریا نزدیک بوده و جزو هتل های لوکس کیش به حساب می آیند. در ادامه چند تا از بهترین هتل های 4 ستاره کیش را برای توریست ها و گردشگران تور کیش معرفی کردیم، تا انتخاب درستی برای اقامتگاه خود داشته و سفر لذت بخشی داشته باشند.

هتل سورینت صدف کیش

این هتل چهار ستاره، از زیر مجموعه هتل های سفید کیش بوده که در سال 1381 ساخته شد. توریست ها و گردشگران تور کیش با اقامت در این هتل به راحتی به مراکز خرید معروفی مثل مرکز خرید ونوس، مرکز خرید مروارید و همچنین رستوران هایی خوبی مثل رستوران کوه نور، مادر بزرگ و دلفین دسترسی داشته باشند. هتل سورینت صدف کیش سال 1392 بازسازی شده و امکانات و خدمات بسیار خوبی به آن اضافه شده است، از جمله ترانسفر درون شهری رایگان، پذیرش و سرویس دهی شبانه روزی، کرایه اتومبیل، اینترنت بی سیم رایگان و ... . در رستوران های این هتل نیز انواع و اقسام غذاهای ایرانی و فست فودها سرو می شوند.

هتل سورینت صدف کیش

هتل سورینت مریم کیش

هتل مریم میتواند برای کسانی که به دریا و تفریحات آبی علاقه مند هستند و یا میخواهند نزدیک به دریا اقامت داشته باشند بسیار مناسب است. هتل سورینت مریم، معماری طراحی بسیار زیبایی هم داشته که به سبک باروک اروپا می باشد. این هتل چهار ستاره امکانات و خدمات بسیار خوبی مثل ترانسفر درون شهری رایگان، سالن ماساژ، بیلیارد، اینترنت بی سیم رایگان در لابی و اتاق ها، استخر و ... را برای میهمانان و توریست های تور کیش ارائه میدهد. در رستوران های هتل مریم، انواع و اقسام غذاهای ایرانی و فست فودی سرو می شوند. از دسترسی های نزدیک این هتل چهار ستاره نیز میتوان به مرکز خرید پردیس یک و دو، بازار زیتون، مرکز خرید سارینا، بازار چینی ها، یازار مروارید، هایپرمارکت کیش و ... اشاره کرد.

هتل سورینت مریم کیش

هتل فلامینگو کیش

این هتل کیش، سال 1385 ساخته شده و البته ساخت ویلاهای اطراف آن بیست سال طول کشیده است. ویژگی مبت این هتل برای توریست ها و گردشگران تور کیش، فاصله بسیار کوتاه آن تا دریاست. توریست ها میتوانند با پنج دقیقه پیاده روی به راحتی به ساحل زیبای خلیج فارس برسند. اتاق ها و ویلاهای هتل فلامینگو، در محوطه سرسبز و بیار زیبا قرار داشته که درست کمی جلوتر از آن ها آلاچیق‌ها و آبنماهایی قرار دارند. در رستوران های این هتل چهار ستاره انواع غذاهای دریایی، ایرانی و قست فودها برای میهمانان و توریست های تور کیش سرو می شوند. از جاذبه های گردشگری و مراکز تجاری نزدیک به هتل فلامینگو میتوان به مرکز خرید زیتون، مرکز خرید ونوس، اسکله تفریحی و مرکز شهر اشاره کرد.

هتل فلامینگو کیش

هتل گامبرون کیش

این هتل لوکس و شیک کیش، از نوسازترین هتل های این جزیره بوده که در سال 1395 ساخته شده و دارای دو ساختمان جدا می باشد. معنی اسم این هتل سفید رنگ چهار ستاره، "خرچنگ" است. از خدمات رفاهی این هتل میتوان به استخر، سونا و جکوزی، قایق سواری، جت اسکی و ... اشاره کرد. رستوران هتل گامبرون کیش، غذاهای دریایی، ایرانی و ... را برای میهمانان و توریست های تور کیش سرو می کنند. از مراکز خرید نزدیک به هتل گامبرون میتوان به مرکز خرید ونوس و مرکز خرید مریم را نام برد.

هتل گامبرون کیش

هتل شایلی کیش

هتل چهار ستاره شایلی، یکی از فوق العاده ترین هتل های این جزیره بسیار زیبا بوه که در سال 1385 افتتاح شده و در سال 1394 مورد بازسازی قرار گرفته. بعد از بازسازی این هتل دو طبقه، امکانات و خدمات بسیار خوبی به چهل اتاق هتل اضافه شده و اقامت بسیار خوبی را برای میهمانان و توریست های تور کیش ارائه داده است. داخل اتاق ها و سوئیت های هتل شایلی امکاناتی نظیر مینی بار، تلویزیون، تلفن، اینترنت بی سیم رایگان، سرویس دهی شبانه روزی، مبلمان و تخت تمیز، حمام به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی و ... ارائه شده اند.

هتل شایلی کیش