هتل های 3 ستاره گرجستان : انتخاب کردن یک هتل خوب با امکانات بسیار و پیشرفته و قیمت مناسب کمی سخت و وقت گیر است. اگر قصد سفر به گرجستان را داشته باشید، این کشور هتل های پنج ستاره، چهار ستاره، سه ستاره دو ستاره و ... را در شهرهای تفلیس و باتومی داشته که در این مقاله برای راحتی انتخاب توریست ها و گردشگران تور گرجستان، انواع هتل های سه ستاره خوب و محبوب را معرفی کرده ایم. هتل های سه ستاره بسیاری در گرجستان هستند که با قیمت مناسب و معقول، امکانات و اقامتی راحت و به یاد ماندنی را به شما ارائه میدهد.

 هتل بستیز تفلیس گرجستان

این هتل سه ستاره، نزدیک به خیابان روستاولی قرار داشته و از آن به راحتی میتوان به مراکز تجاری و تفریحی و فرهنگی دسترسی داشت. چشم انداز این هتل به سمت دامنه کوه متاتسمیدا و شهر بوده. هتل بستیز، هشتمین هتل موفق تجاری در تفلیس است. هتل سه ستاره بستیز، برای میهمانان تور گرجستان خود امکانات و خدماتی نظیر رستوران با انواع غذاهای بین المللی و گرجی، نوشیدنی های مختلف، سالن بدنسازی، پذیرش و سرویس دهی شبانه روزی، اینترنت بی سیم رایگان، پارکینگ، استخر، نگهداری از کودکان، خشکشویی و اتوشویی، صرافی و صندوق امانات و ... فراهم می کند. همینطور داخل اتاق ها امکاناتی نظیر سیستم تهویه هوا، مینی بار، سیستم گرمایشی و سرمایشی، اینترنت بی سیم رایگان، حمام اختصاصی، سرویس دهی شبانه روزی و ... ارائه می شوند. از این هتل سه ستاره تا ایستگاه مترو روستاولی چهارصد متر، تا میدان رز روولوشن پانصد متر و از باغ سامایا ششصد متر فاصله است. فرودگاه بین المللی از این هتل سه ستاره بیست کیلومتر فاصله دارد.

 هتل بستیز تفلیس گرجستان

هتل لایت هاوس اولد سیتی تفلیس گرجستان

دیگر هتل سه ستاره تفلیس که میتوان روی آن حساب کرد، هتل لایت هاوس اولد سیتی است. این هتل به راحتی به جاذبه های گردشگری خوبی مثل کلیسای جامع تثلیث، ایستگاه مترو اولباری، کاخ ریاست جمهوری . کلیسا متخی دسترسی دارد. هتل لایت هاول اولد سیتی به طور کلی پانزده اتاق داشته که داخل هرکدام امکاناتی نظیر سیستم تهویه هوا، مینی بار، سرویس دهی شبانه روزی، تلویزیون ماهواره ای، تلفن، سیستم گرمایشی و سرمایشی، اینترنت بی سیم رایگان، نظافت روزانه و ... ارائه شده اند. از خدمات رفاهی و تفریحی این هتل میتوان به پارکینگ اختصاصی، اینترنت بی سیم رایگان، سرویس دهی و پذیرش شبانه روزی، ترانسفر فرودگاه و درون شهری، رستوران اختصاصی، و ... اشاره کرد. فاصله بین هتل تا فرودگاه بین المللی تفلیس، بیست کیلومتر است.

هتل لایت هاوس اولد سیتی تفلیس گرجستان

هتل کینگ دیوید تفلیس گرجستان

هتل سه ستاره نوساز کینگ دیوید، با امکانات و خدمات بسیار خوبی که داشته، در خیابان آقماشنبلی، مرکز این شهر هم قرار داشته و بهترین موقعیت مکانی را برای توریست ها و گردشگران تور گرجستان دارد. معماری این هتل شما را به قرن هجدهم میبرد. توریست ها و گردشگران تور گرجستان با اقامت خود در این هتل، از امکانات و خدمات بسیار خوبی مثل اینترنت بی سیم رایگان، پارکینگ اختصاصی، رستوران با انواع غذاهای بین المللی، محلی، آسیایی و گرجی، ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، سرویس دهی و پذیرش شبانه روزی، صرافی، صندوق امانات و ... برخوردار خواهند بود. همینطور شانزده اتاق مجهز به همراه سرویس دهی شبانه روزی دارد. فاصله بین این هتل تا میدان هیروز نهصد متر، تا سیرک تفلیس هفتصد متر، تا پل کوئین تامار پانصد متر و تا فرودگاه بین المللی شهر بیست کیلومتر می باشد.  

هتل کینگ دیوید تفلیس گرجستان

هتل میریوسی باتومی گرجستان

این هتل سه ستاره در شهر باتومی، تنها چهارصد متر از ساحل دریای سیاه فاصله داشته و ایستگاه راه در پنج کیلومتری، میدان اروپایی در پانصد متری، پارک میراکلز و برج الفبا در ششصد متری، دلفیناریوم در یک کیلومتر و پارک آبی در فاصله سه کیلومتر از آن می باشند. اینترنت بی سیم رایگان در سراسر هتل برای راحتی میهمانان تور گرجستان ارائه شده، و همینطور دیگر خدمات نظیر پارکینگ اختصاصی رایگان، ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، نگهداری از کودکان، کرایه اتومبیل، صرافی، صندوق امانات، خشکشویی و اتوشویی و ... به راحتی برای میهمانان در دسترس می باشند. فرودگاه بین المللی نیز در فاصله شش کیلومتری از هتل قرار دارد.  

هتل میریوسی باتومی گرجستان

هتل مگزاربی باتومی گرجستان

دیگر هتل سه ستاره باتومی، در قسمت مرکزی این شهر قرار داشته و با ساحل تنها چهارصدمتر فاصله دارد. این هتل برای میهمانان تور گرجستان خود انواع و اقسام غذاهای بین المللی، اروپایی، گرجی، آسیایی و ... را همراه با نوشیدنی های مختلف گرم  و سرد سرو می کند. از امکانات تفریحی این هتل میتوان به سونا و جکوزی، استخر، اسپا و ماساژ و ... اشاره کرد. دسترسی این هتل به جاذبه های گردشگری خوبی مثل بلوار باتومی، سالن اپرا، پارک آبی، میدان اروپایی، پارک میراکلز، برج الفبا، دلفیناریوم بسیار راحت است، همینطور فرودگاه بین المللی با هفت کیلومتر فاصله از این هتل قرار دارد.

هتل مگزاربی باتومی گرجستان

هتل اوراسیا باتومی گرجستان

هتل سه ستاره اوراسیا برای میهمانان خود خدماتی نظیر اینترنت بی سیم و پارکینگ اختصاصی رایگان، کرایه اتومبیل، ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، سالن کنفرانس و جلسات، سرویس دهی و پذیرش شبانه روزی، نگهدای از کودکان، خشکشویی و اتوشویی، صرافی، صندوق امانات و ... ارائه میدهند. رستوران این هتل انواع و اقسام غذاهای بین المللی، قفقازی، گرجی و آسیایی را برای توریست ها و گردشگران تور گرجستان آماده می کند. میتوان گفت هتل اوراسیا، یکی از بهترین هتل های ستاره گرجستان است. از امکانات رفاهی آن نیز میتوان به استخر سرپوشیده، سونا و جکوزی، اسپا و ماساژ و ... اشاره کرد. از هتل تا ساحل دریای سیاه دو دقیقه فاصله است. همینطور جاذبه های گردشگری خوبی نزدیک به هتل قرار دارند مثل پارک آبی، برج الفبا و پارک معجزه و دلفیناریوم. فرودگاه بین المللی نیز سه کیلومتر با هتل اوراسیا فاصله دارد.

هتل اوراسیا باتومی گرجستان